|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Hvorfor heter interiørtråden "Ekkirs interiørhjørne"?Det er da bare koselig at underforumene er "oppkalt" etter folk her inne selv om de ikke er så aktive lenger.
|
|
|
#7 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvorfor heter interiørtråden "Ekkirs interiørhjørne"?Er det noe spesielt med Ekkir, siden det er henne du henger ut Elin? Greit nok å ta opp temaet vedrørende underforaene, jeg synes bare tonen ble litt agressiv i de første innleggene dine. Det er flere som ikke er aktive, eller som har vært borte i perioder som har sitt navn på underforaer her.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor heter interiørtråden "Ekkirs interiørhjørne"?
Herreguuuuuuuuuuud så følsomt dette var for et par av dere da
|
|
|
#11 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hvorfor heter interiørtråden "Ekkirs interiørhjørne"?Jeg syns det er på tide at jeg får noe kalt opp etter meg.
|
|
|
#13 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor heter interiørtråden "Ekkirs interiørhjørne"?Det var jo også noe å henge seg opp i. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvorfor heter interiørtråden "Ekkirs interiørhjørne"?
|
|
|
#15 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hvorfor heter interiørtråden "Ekkirs interiørhjørne"?Det stammer jo fra den gangen HP og DM var nødt til å kalle opp underfora etter brukere i et forsøk på å smiske dem til å bli værende og skrive ihvertfall et par innlegg ...
|
|
|
#17 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hvorfor heter interiørtråden "Ekkirs interiørhjørne"?Hey, jeg klarer ikke lenger å logge meg inn, hva skjer? Vedlikehold eller noe?
|
|
|
#18 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hvorfor heter interiørtråden "Ekkirs interiørhjørne"?Og hvorfor har jeg plutselig negativt rykte?
|
![]() |
|
|