Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvorfor heter interiørtråden "Ekkirs interiørhjørne"?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-09, 13:06   #1
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Hvorfor heter interiørtråden "Ekkirs interiørhjørne"?

Ekkir bør bli mer aktiv og engasjert for å gjøre seg fortjent til eget under- forum. Dermed basta!!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 13:13   #2
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor heter interiørtråden "Ekkirs interiørhjørne"

Hun er ikke eier av et eget underforum, men var vel den som foreslo et interiørunderforum i sin tid. Tilsvarende er det også for andre underfora.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 13:17   #3
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor heter interiørtråden "Ekkirs interiørhjørne"

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Hun er ikke eier av et eget underforum, men var vel den som foreslo et interiørunderforum i sin tid. Tilsvarende er det også for andre underfora.

Nei,skjønner jo at hun ikke eier forumet sitt da... men synes hun er veldig mye mindre engasjert enn de andre med underforum oppkalt etter seg. Dvs. ingen bidrag. Det er ikke godt nok og kvalifiserer til navne-endring. Synes jeg.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 13:19   #4
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvorfor heter interiørtråden "Ekkirs interiørhjørne"?

Så Teofelia burde sporenstreks bli gravid igjen?

  Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 13:20   #5
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor heter interiørtråden "Ekkirs interiørhjørne"?

Nei, Teofelia er da virkelig aktiv på forumet i det store og det hele. Det er ikke Ekkir.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 13:23   #6
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor heter interiørtråden "Ekkirs interiørhjørne"?

Jeg tok opp noe av det samme for et par år siden i denne tråden. Orker ikke å lese gjennom den tråden nå, men jeg mener å huske at det for min del dreide seg mer om et oversiktlig forum og at underforaenes lange navn gjorde at det ble litt leting, enn om nick.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 13:27   #7
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor heter interiørtråden "Ekkirs interiørhjørne"?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg tok opp noe av det samme for et par år siden i denne tråden. Orker ikke å lese gjennom den tråden nå, men jeg mener å huske at det for min del dreide seg mer om et oversiktlig forum og at underforaenes lange navn gjorde at det ble litt leting, enn om nick.

Jeg synes det er ok og hyggelig at foraene knyttes til nick som er forholdsvis aktive brukere. Skilpadda, Teofelia, Glitterchick, Madam Mim m.m.fl er jo aktive brukere og bidragsytere her på FP. Det er IKKE Ekkir....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 13:32   #8
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvorfor heter interiørtråden "Ekkirs interiørhjørne"?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Ekkir bør bli mer aktiv og engasjert for å gjøre seg fortjent til eget under- forum. Dermed basta!!

Tja, dette er vel kanskje ikke den riktige måten å ta det opp på.
Hvis du brenner så veldig for dette ville jeg heller ha kommet med et forslag til navnendring. Bare et tips.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 13:33   #9
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor heter interiørtråden "Ekkirs interiørhjørne"?

Å skifte navn på underforum blir for dumt og fjerner noe av historien til FP.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 13:34   #10
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor heter interiørtråden "Ekkirs interiørhjørne"?

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Tja, dette er vel kanskje ikke den riktige måten å ta det opp på.
Hvis du brenner så veldig for dette ville jeg heller ha kommet med et forslag til navnendring. Bare et tips.

Hva er riktig måte å ta det opp på da, Schnuppa?
Jeg kan godt komme med forslag dersom forumadm. bestemmer seg for å endre navn. Ikke før.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 13:34   #11
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor heter interiørtråden "Ekkirs interiørhjørne"?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg tok opp noe av det samme for et par år siden i denne tråden. Orker ikke å lese gjennom den tråden nå, men jeg mener å huske at det for min del dreide seg mer om et oversiktlig forum og at underforaenes lange navn gjorde at det ble litt leting, enn om nick.

Ah ja, den tråden husker jeg. Jeg ser poenget ditt, men jeg synes at FP fremstår som såpass "seriøs", designmessig, med farger og lite grafikk og sånt, så jeg synes de små pussighetene når det gjelder navn på underforumene er med på å balansere inntrykket litt. Litt mindre strengt og minimalistisk, liksom, og litt mer personlig og "hjemmekoselig".

Det er ikke noen kampsak for meg personlig å nødvendigvis beholde de navnene underforumene har nå (Flisespikkeriet ville hatt et sjarmerende navn også uten mitt nick, for eksempel), men jeg liker ikke helt ideen om å bytte navn ut fra hvor aktive folk er. Jeg synes det greieste er å beholde navnet etter hvem som foreslo forumet i sin tid. (Jeg mener forsåvidt å huske at vi har byttet navn på et par av underforumene tidligere, men det tror jeg bare var fordi "opphavspersonene" hadde byttet nick.) Men det er ikke så viktig for meg, så for min del kan vi godt bytte hvis mange synes det.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 13:38   #12
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvorfor heter interiørtråden "Ekkirs interiørhjørne"?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Hva er riktig måte å ta det opp på da, Schnuppa?
Jeg kan godt komme med forslag dersom forumadm. bestemmer seg for å endre navn. Ikke før.

Jeg leste innlegget ditt nærmest som en furten befaling. Det jeg prøver å si er at man ofte kommer mye lenger hvis man tar en vennligere tone. Ikke noe annet.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 13:45   #13
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor heter interiørtråden "Ekkirs interiørhjørne"?

Mitt ble ikke med oss videre.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 13:51   #14
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor heter interiørtråden "Ekkirs interiørhjørne"?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Mitt ble ikke med oss videre.

Hæ?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 13:59   #15
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor heter interiørtråden "Ekkirs interiørhjørne"?

Ryli er jo mer eller mindre borte han med, og han har vel navnet sportshjørnet, minnes jeg å huske - selv om jeg ikke er altfor aktiv der inne. Redigerer meg sjøl i etterkant, og ser at det bare heter "sportshjørnet" nå. Akk ja.

Næh, la nå navnene være som de er, de er en del av forumets historie, som en så klokt sa det før meg.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 14:00   #16
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor heter interiørtråden "Ekkirs interiørhjørne"?

Ekkir har ikke skrevet noe siden mars, jeg vet ikke om det er å være aktiv, men... Hvis det er sånn at hun i sin tid foreslo det, synes jeg det kan fortsette å hete det.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 14:01   #17
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvorfor heter interiørtråden "Ekkirs interiørhjørne"?

Elegant, Elin.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 14:11   #18
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvorfor heter interiørtråden "Ekkirs interiørhjørne"?

Det er da bare koselig at underforumene er "oppkalt" etter folk her inne selv om de ikke er så aktive lenger.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 14:13   #19
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor heter interiørtråden "Ekkirs interiørhjørne"?

Jeg kjenner håpet om "alfaCharlies ungdomsklubb" begynner å svinne.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 14:14   #20
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor heter interiørtråden "Ekkirs interiørhjørne"?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hæ?

Jeg hadde Skremmerns anonyme hjørne eller noe sånt på "mellomforumet" vi hadde en stund.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no