Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvorfor heter interiørtråden "Ekkirs interiørhjørne"?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-09, 17:42   #10
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor heter interiørtråden "Ekkirs interiørhjørne"?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ah ja, den tråden husker jeg. Jeg ser poenget ditt, men jeg synes at FP fremstår som såpass "seriøs", designmessig, med farger og lite grafikk og sånt, så jeg synes de små pussighetene når det gjelder navn på underforumene er med på å balansere inntrykket litt. Litt mindre strengt og minimalistisk, liksom, og litt mer personlig og "hjemmekoselig".

Det er ikke noen kampsak for meg personlig å nødvendigvis beholde de navnene underforumene har nå (Flisespikkeriet ville hatt et sjarmerende navn også uten mitt nick, for eksempel), men jeg liker ikke helt ideen om å bytte navn ut fra hvor aktive folk er. Jeg synes det greieste er å beholde navnet etter hvem som foreslo forumet i sin tid. (Jeg mener forsåvidt å huske at vi har byttet navn på et par av underforumene tidligere, men det tror jeg bare var fordi "opphavspersonene" hadde byttet nick.) Men det er ikke så viktig for meg, så for min del kan vi godt bytte hvis mange synes det.

Det stemmer, for eg mista jåleforumet mitt da eg skifta nick.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:45.