Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hjemme med vaksinerte barn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-09, 09:27   #1
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjemme med vaksinerte barn

Det høres fornuftig ut. Hadde nok gjort det samme hvis jeg var i din situasjon.

Gammel 03-11-09, 12:41   #2
Arona
passer i nissedrakt

Arona sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes det er litt "hønemor", men man skal selv gjøre det man føler er best for seg og sine barn! Tidligere erfaringer, opplevelser, og ikke minst barnas helsetilstand spiller garantert inn for hva hver enkelt gjør.
Om det føles rett for deg å holde barna hjemme, så gjør for all del det! Du har jo mulighet, og barna har sikkert bare fordeler av mindre eksponering til smitte.

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 13:18   #3
Tøtto
Superduperaktiv

Tøtto sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Iom at du har en prematurgutt hjemme så forstår jeg deg veldig godt! Jeg ville gjort det samme i din situasjon.

Gammel 03-11-09, 13:23   #4
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Skjønner deg godt. Skit i hva andre måtte mene.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 13:24   #5
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må innrømme at det aldri hadde falt meg inn, men det er nok fordi jeg har skoleunger og er i jobb. Derfor hadde jeg ikke hatt mulighet heller. Det bekymrer jeg svært lite med svineinfluensa, kjenner jeg, men jeg legger meg selvsagt ikke opp i hva andre gjør.

Gammel 03-11-09, 21:40   #6
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Folk skal ikke legge seg så mye borti hva andre gjør. Om du føler det er rigtig å holde dem hjemme, og du har mulighet for det, og ungene ikke kjeder livet av seg, så er det rigtig for deg.

Selv har jeg ikke klart å mønstre den store bekymringen for svineinfluenza. Lillebror ligger i seng med feber nå, så han her sikkert smittet. Dibmann er vaksinert p.g.a. jobben. Eldsten vil gjerne vaksineres men jeg orker ikke å sitte og vente i flere timer med en masse folk. Er sikker på at jeg ville bli syk bare av det.

Gammel 03-11-09, 21:54   #7
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg skjønner ikke engang hvem du skulle ha dårlig samvittighet overfor. Barnehagen? Ungene? Det kan da være hyggelig for dem å være hjemme litt.

Ja, det lurte jeg litt på også?

Det hadde jo vært noe annet om du var i jobb eller barna gikk på skole.

Og sånn helt generelt - jeg tillater meg ofte å le meg ihjel av hva "folk" mener... "Folk" har veldig lite med å blande seg i andres valg, kjenner jeg.

Gammel 03-11-09, 21:59   #8
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg skjønner deg godt. Jeg har gjort akkurat det samme. Sønnen min var hjemme fra skolen halve forrige uke pga at han skulle vaksineres i går. Han blir også hjemme fra skolen noen dager denne uken, kanskje hele uken, da det er mye sykdom på skolen. Han er lungesyk. Jeg ble forøvrig sykemeldt for å være hjemme med han, og skåne han for smitte.

Gammel 03-11-09, 22:00   #9
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Ja, det lurte jeg litt på også?

Det hadde jo vært noe annet om du var i jobb eller barna gikk på skole.
.

Jeg er i jobb, og poden går på skole, og jeg har ikke et snev av dårlig samvittighet ovenfor noen.

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Jeg skjønner deg godt. Jeg har gjort akkurat det samme. Sønnen min var hjemme fra skolen halve forrige uke pga at han skulle vaksineres i går. Han blir også hjemme fra skolen noen dager denne uken, kanskje hele uken, da det er mye sykdom på skolen. Han er lungesyk. Jeg ble forøvrig sykemeldt for å være hjemme med han, og skåne han for smitte.

Gammel 03-11-09, 22:07   #10
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Jeg er i jobb, og poden går på skole, og jeg har ikke et snev av dårlig samvittighet ovenfor noen.

Nei, nå snakket jeg jo ikke om deg, Kate. Du har et barn med lungesykdom.

HI har et prematurt barn i hus, noe som tilsier at det ville vært lurt å ha barna hjemme selv om foreldre hadde måttet ta seg fra fra jobb også.

Men nå var nå mitt poeng kun en undring over hvorfor hun skulle kjenne på dårlig samvittighet all den tid det ikke var det minste å ha dårlig samvittighet for verken på den ene eller andre måten.

Puh.

Gammel 03-11-09, 22:13   #11
Kate

Kate sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Nei, nå snakket jeg jo ikke om deg, Kate. Du har et barn med lungesykdom.

HI har et prematurt barn i hus, noe som tilsier at det ville vært lurt å ha barna hjemme selv om foreldre hadde måttet ta seg fra fra jobb også.

Men nå var nå mitt poeng kun en undring over hvorfor hun skulle kjenne på dårlig samvittighet all den tid det ikke var det minste å ha dårlig samvittighet for verken på den ene eller andre måten.

Puh.

Ah! Skjønner. Lese hele tråden er nok lurt ja.

Gammel 03-11-09, 22:07   #12
Stellebord

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde nok gjort akkurat det samme.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:48.