|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
snart helsesøster
|
Hjemme med vaksinerte barnJa, jeg er litt hysterisk ift. svineriet. Og holdt ungene hjemme fra bhg forrige uke siden de skulle vaksineres igår. Og holder dem hjemme denne uka også.
|
|
|
#5 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjemme med vaksinerte barnKan bare ikke skjønne at folk gidder bruker tid og krefter på å bekymre seg over hva andre velger. Jeg synes du skal gjøre det du føler er rett for deg og dine. Du belaster faktisk ingen, siden du er i permisjon. Kos deg hjemme med barna og ikke bry deg om hva andre sier av negative ting!
|
|
|
#6 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sv: Hjemme med vaksinerte barnHvis det er det som føles best for deg, så ikke bry deg om hva andre mener. Ingen har jo noe med det heller. Så lenge du har anledning til og gjøre det, så er det flott! Det viktigste vi kan gjøre er og beskytte ungene våre, synes jeg. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
Sv: Hjemme med vaksinerte barnJeg hadde gjort det samme! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
snart helsesøster
|
Sv: Hjemme med vaksinerte barnTusen takk. Jeg følte litt på måten et par har kommentert på...men skal skite i det fra nå av. Godt med gode ord uansett!
|
|
|
#9 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjemme med vaksinerte barnJeg hadde gjort akkurat det samme.
|
|
|
#10 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Hjemme med vaksinerte barnJeg hadde gjort akkurat det samme som deg
|
|
|
#11 |
|
Nå også i farger
Sv: Hjemme med vaksinerte barn
Helt enig! Hadde minsten vært under to år nå, så hadde jeg aldri i verden sendt han i barnehagen før vaksine, om jeg så måtte søkt permisjon fra jobb. Han har litt bedre imunforsvar nå, men jeg føler det ikke godt at han ikke er vaksinert. Han får vaksinen i dag. Håper det holder! |
|
|
|
|
|
#15 |
|
lykkelig
|
Sv: Hjemme med vaksinerte barnKos deg hjemme med barna og nyt hvert øyeblikk! |
|
|
|
|
|
#16 |
|
passer i nissedrakt
|
Sv: Hjemme med vaksinerte barnJeg synes det er litt "hønemor", men man skal selv gjøre det man føler er best for seg og sine barn! Tidligere erfaringer, opplevelser, og ikke minst barnas helsetilstand spiller garantert inn for hva hver enkelt gjør. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjemme med vaksinerte barnIom at du har en prematurgutt hjemme så forstår jeg deg veldig godt! Jeg ville gjort det samme i din situasjon.
|
|
|
#18 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hjemme med vaksinerte barnSkjønner deg godt. Skit i hva andre måtte mene. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hjemme med vaksinerte barnJeg må innrømme at det aldri hadde falt meg inn, men det er nok fordi jeg har skoleunger og er i jobb. Derfor hadde jeg ikke hatt mulighet heller. Det bekymrer jeg svært lite med svineinfluensa, kjenner jeg, men jeg legger meg selvsagt ikke opp i hva andre gjør.
|
|
|
#20 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjemme med vaksinerte barnFolk skal ikke legge seg så mye borti hva andre gjør. Om du føler det er rigtig å holde dem hjemme, og du har mulighet for det, og ungene ikke kjeder livet av seg, så er det rigtig for deg.
|
![]() |
|
|