Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Snodige familiære tilfeldigheter?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-09, 12:55   #1
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?

Jeg har bursdag den 21., gubben den 22. og eldstebarn den 23.
Så kom yngstebarn og "ødela" mønsteret. Men, han er til gjengjeld født på samme dag som fetteren, med bare 20 minutter i mellom. De er bestevenner og "liksomtvillinger". Etter noen måneder oppdaget vi at de har navnedag på samme dag (til tross for at navnene deres er helt ulike).

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 12:50   #2
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Eg og min eldste har bursdag på samme dag (24. mai), han blei født på min 25 årsdag, i tillegg har mitt søskenbarn ei jente som er født på denne dagen (i 1990) og to av søskenbarna til mannen har jenter født på denne dagen (i 2003 begge).
Minste min er født to dagar etter (26. mai) så det var nære på at ho og blei født denne dagen.

Min mamma har fått to tvillingpar (min tvillingbror er død), mine tvillingsøsken er født på kvar sin dag (20. og 21.), før og etter midnatt.

I min familie (altså mine foreldre og søsken med barn og ektefeller) har me bursdagar på 20. (bror), 21. (søster og tantebarn), 22. (mamma), 23. (svigerinne), 24. (eg, storebror og pappa), 25. (svoger), 26. (vesla mi og mannen), 28. (tantebarn). Manglar berre 27. inni der. I tillegg har me 5., 6., 11. og 16. som ikkje passar inn.

Gammel 14-11-09, 21:32   #3
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Mine barn er alle født en fredag, og jeg hadde termin en onsdag med alle tre. Guttene er født 7 min på hel time. (23.53 og 10.53) Helt på slutten av fødselen til lillemor sier mannen plutselig: "no har du 18 minutt på deg kjering" Da var det altså 18 min til klokka var 7 min på hel time. Jeg "rakk" det ikke da, hun ble født 6 min på hel time, (06.54).

Mellomste er født på tremenningens 5 års dag.

Jeg, eldste, min bestemor og min svigerfar har alle bursdag, den 23. i måneden.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 21:43   #4
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Mannen til mitt første barn og mannen til mitt tredje barn har samme etternavn.

Allerede to svigerbarn, Claire?

Gammel 15-11-09, 10:44   #5
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Allerede to svigerbarn, Claire?

Ikke riktig.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 21:44   #6
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eldste er født 221202 kl 12.12.

Ellers er jentene født 22.september og 22.desember.

Gammel 17-11-09, 10:23   #7
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Svigermor, svigerfar, mannen, søsteren til mannen, mannen hennes og deres to barn begynner alle på samme bokstav.

For ikke så lenge siden gjorde snupsen meg oppmerksom på at det var litt morsomt at jeg var 33 år, pappa var 30 år, hun var 3 år og vi var 3 stykker. Siden det har hun blitt 4 år, da, men jeg syns det var uvanlig godt observert av en 3-åring.

Gammel 14-11-09, 13:01   #8
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Eldste er født på samme dag som sin kusine, men med 14 års mellomrom.
Ellers ikke noe rariteter.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 13:03   #9
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Vi oppdaget en snodig ting da vi dro på besøk til den byen der mannen har gått ungdomsskole. Der traff vi en 4 par, hvor alle het det samme som meg . I tillegg fikk jeg hilse på enda ei venninne av disse, og hun het også det samme .

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 13:06   #10
VisiliA
Brenner seg ut

VisiliA sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Midt i landet
VisiliA er litt kul
Standard

Jeg har bursdag 03. 06. Eldstesønn 03.08. Sønn nr 2 er født 03.04. Vi hadde en kanin født 03.03.....Mannen er født 18.11 og katten 18.03...Datter har bursdag 7 dager etter sin mormor. Sønn nr 2 har bursdag 7 dager etter sin morfar...

VisiliA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 13:28   #11
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Både på min morside og min farside, er det INGEN av hverken besteforeldre, foreldre, tanter/onkler (8 på ene sida, 5 på andre) eller søskenbarn (over 20 på hver side) som er født i februar.

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 13:29   #12
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Mamma og pappa har seks barnebarn, og tre av dem har bursdag den 22. (mars, mai og oktober). Min midterste er født på min fars bursdag, og min søsters yngste er født på mannens brors bursdag. Søsteren min og jeg hadde termin med de to eldste med en dags mellomrom. Hun fødte en måned for tidlig, og etter seks dager fødte jeg også.

Gammel 14-11-09, 17:34   #13
Gulla
Superduperaktiv

Gulla sin avatar

Gulla er populærGulla er populærGulla er populær
Standard

Jeg er født første, min bror andre, min datter tredje og min sønn fjerde.
Samme mnd altså. Min datter er født på dagen 9 mnd etter bryllupet vårt, og min sønn 9 mnd og to timer etter bryllupsdagen.

Min mann, min pappa, min onkel og mannens beste kompis heter det samme. Som i både for- og etternavn.

Min farmor har 6 barn - tre gutter og tre jenter. Hun har 16 barnebarn - 8 gutter og 8 jenter. Hun har 12 oldebarn - 6 gutter og seks jenter.

Gulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 17:36   #14
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke akkurat bursdagsdato og sånn da, men jeg er faktisk femmenning med søskenbarna mine.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 17:42   #15
amo

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Mamma og pappa sine "svigerbarn" hadde alle bursdag 30. august. Nye sigerdatter har samme dag som min svigersønn, 13. august.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 19:25   #16
LittLemen

LittLemen sin avatar

LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ikke akkurat bursdagsdato og sånn da, men jeg er faktisk femmenning med søskenbarna mine.

Jeg er også femmenning med en kusine

Gammel 14-11-09, 21:58   #17
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LittLemen, her.

Jeg er også femmenning med en kusine

Nå ble jeg litt paranoid, lurte på om du var søskenbarnet mitt. Men jeg har ikke søskenbarn med tre jenter, kom jeg på nå. :noia:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 11:09   #18
LittLemen

LittLemen sin avatar

LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå ble jeg litt paranoid, lurte på om du var søskenbarnet mitt. Men jeg har ikke søskenbarn med tre jenter, kom jeg på nå. :noia:

Nei, du kan nok bare slappe av Min kusine/femmenning er nok i yngste laget til å være her, tror jeg. Hun er i hvertfall barnløs... Kan hun være her for det, kanskje?

Gammel 16-11-09, 20:25   #19
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg er tremenning med mine søstre.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 10:59   #20
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg og min sønn er begge født den 9., min mann i den 9. måneden og vår datter er født den 2., vi forlovet oss også den 2., dog i en annen måned. Ellers har min kusine, tante og min mors kjæreste bursdag samme dag, dagen etter er bryllupsdagen vår.
Ellers har min mann og min far bursdager dagene etter hverandre, med 30 års mellomrom..

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:22.