|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Pauset
|
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Ja, dessverre, og det føles litt ubehagelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Pappa, min eldste sønn og svigerinna mi er alle født den 27(i forskjellige mnd)
![]() |
#23 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Alle bursdager i familien kommer to og to -dagen etter hverandre |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Jeg kommer ikke på noe annet enn at mamma og svigermor heter nøyaktig det samme, altså Fornavn Etternavn. Det er unektelig litt komisk!
![]() |
#25 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Jeg fikk snoopy på min 25 års dag. Synnes ikke det var noe gøy!!!
![]() |
#27 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Vi har to barn født på samme dato, med to års mellomrom.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Sær og kresen
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Mannen til mitt første barn og mannen til mitt tredje barn har samme etternavn.
![]() |
#29 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Vi har fyllt alle månedene i året med bursdager. Er vel bare september som har en dobbelbooking, med min søster og svigerinne. Vi manglet august. Den fikk vi fylt opp med min yngste sønn. Veldig snodig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Storebror har bursdag på samme dag som onkelen til min mann.
![]() |
#31 |
|
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Mannen min ble født på sin mors 25-års dag og mellomste her hjemme ble født på min manns 25-års dag. Så alle tre har bursdag på samme dag, for øvrig den eneste dagen 14 dager +/- termin som jeg absolutt ikke ville føde.
![]() |
#32 |
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Jeg er født nøyaktig 100 år etter min oldefar, på dagen. Dessverre vet jeg lite om denne oldefaren, kunne vært interessant å kjent bedre til han. Men jeg vet at han ble over 90 år gammel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Øyboer
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Jeg og mine 2 helbrødre er alle født den 17. men i forskjellige måneder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Jeg, min søster og min farmor er født 7., 8. og 10. samme mnd. Min datter og min mann har bursdag med akkurat en mnd mellomrom, men de store spennende tilfeldighetene har vi ikke.
![]() |
#35 |
awesom
|
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Søstra til sambo er født i januar, mamman min er født i februar, minste lillebroren min er født i mars, svigerfar i april, jeg er fødd i mai, sambo er fødd i juni, sambos minste søster er fødd i juli, pappan min er fødd i august, svigermor er fødd i september, største lillebroren min er fødd i oktober.
![]() |
#36 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Jeg er født første, min bror andre, min datter tredje og min sønn fjerde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Ikke akkurat bursdagsdato og sånn da, men jeg er faktisk femmenning med søskenbarna mine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Mamma og pappa sine "svigerbarn" hadde alle bursdag 30. august. Nye sigerdatter har samme dag som min svigersønn, 13. august.
![]() |
![]() |
#39 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Vi forlovet oss på mannens halvtårsdag. Dette tenkte vi ikke på da vi bestemte dato. Vi skulle reise bort en helg, og valgte da lørdagen som vår dato.
![]() |
#40 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?I min familie føder vi på bursdagen til noen av de andre i familien, i mannens familie føder man dagen før eller etter. Så jeg håper veldig at lillebror har tenkt til å komme enten 3. 4. eller 5. januar (min bror har bursdag 4.) hvis ikke må jeg visst vente helt til mars.
![]() |
|
|