Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Lar dere julelysene stå på om natten?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Lar dere julestjerne, adventsstake o.l. stå på om natten?
Ja. 42 23,08%
Nei. 107 58,79%
Av og til. 28 15,38%
Annet. 5 2,75%
Dustepoll! 0 0%
Deltakere: 182. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-09, 11:40   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lar dere julelysene stå på om natten?

Juletrelysene på? Virkelig? Jeg drar ut kontakten, vær sikker. Brannfarlige, støvete elektriske artikler sammen med dorullnisser og god peisved? Not likely.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 11:41   #2
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Vi napper ut kontakter før vi legger oss og før vi drar bort. Adventsstake og adventsstjerne står noen ganger i mens vi er ute på dagtid, men stort sett blir de vel ikke plugget inn igjen for dagen før vi kommer fra jobb.

Juletrelys står bare i når vi er hjemme.

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 11:50   #3
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Julelys slås av til natten.

Gammel 29-11-09, 11:50   #4
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Alt av lys blir slått av på natten og når vi ikke er hjemme. Tør ikke annet jeg.
:brannfobi:

Gammel 29-11-09, 11:58   #5
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Hvor: Alta
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Adventstjerna står på, men alt annet blir slått av.

Gammel 29-11-09, 23:38   #6
Evita
Superduperaktiv

Evita sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hermine, her.

Adventstjerna står på, men alt annet blir slått av.

Samme her.

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 21:13   #7
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Alt av lys blir slått av på natten og når vi ikke er hjemme. Tør ikke annet jeg.
:brannfobi:

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 12:00   #8
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg syns de kan stå på, men mannen vil slå dem av. Det er vel greit for brannfare og strømsparing å slå dem av.
Så vi (mannen) slår dem av.

Gammel 29-11-09, 12:21   #9
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Julestjernen i vinduet lyser natt og dag, men juletrebelysningen slås av.
Jeg stemte "ja" for i HI står det ingenting om juletrebelysning.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 12:24   #10
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Vil ikke ha noen brann her, så julelys, både stjerne og tre, lyser kun når vi er hjemme og våkne. I år har vi papirstjerne, og da er jeg ekstra påpasselig.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 12:29   #11
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Vil ikke ha noen brann her, så julelys, både stjerne og tre, lyser kun når vi er hjemme og våkne. I år har vi papirstjerne, og da er jeg ekstra påpasselig.

Vi hadde en sånn i fjor, da jeg skulle ta den frem i år var det hull i den så jeg kastet den i peisen. Noe mer motvillig til å ta fyr har jeg sjeldent vært borti. Den var hvertfall ikke veldig brannfarlig. Sikkert satt inn med brannhemmer.

Presisering: Jeg sier ikke med dette innlegget at det er ufarlig å ha julebelysning på om natten.

Gammel 29-11-09, 12:33   #12
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Vi hadde en sånn i fjor, da jeg skulle ta den frem i år var det hull i den så jeg kastet den i peisen. Noe mer motvillig til å ta fyr har jeg sjeldent vært borti. Den var hvertfall ikke veldig brannfarlig. Sikkert satt inn med brannhemmer.

Presisering: Jeg sier ikke med dette innlegget at det er ufarlig å ha julebelysning på om natten.

Godt å høre, Imma! Skal vise innlegget ditt til mannen - han er skeptisk til hele stjerna, og vil gjerne ha den avslått hele tida.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 13:16   #13
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Stjerna og stakene står på hele døgnet, men når juletreet kommer i hus så blir kontakten dratt ut om natta og når vi er på jobb.

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 13:28   #14
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Jeg slår av alle lysene før jeg går å legger meg, er livredd for brann.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 15:34   #15
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lysene i stjerner står på, juletrebelysningen slås av.

Gammel 29-11-09, 15:54   #16
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Julelysene ute står på. Inne skrus juletrelysene av.
Adventstjerna skurs av når vi husker på det, og den på kjøkkenet skrus av.

Gammel 29-11-09, 19:45   #17
hildeje
Superaktiv

hildeje sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
hildeje er litt kulhildeje er litt kul
Standard

Juletrelysene og adventstakene slås av om natten
adventstakene også når vi er borte
stjerna får lyse, men ville nok slått den av den den er av papir eller plast noe som vår ikke er dog

hildeje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 20:23   #18
BÆTTY
Fullverdig medlem

Medlem siden: May 2008
BÆTTY har et hav av muligheter foran seg
Standard

slukker dem om natten ja!

BÆTTY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 20:40   #19
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her slås de av ja.

Gammel 29-11-09, 12:59   #20
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Jeg skrev o.l. pga. alle valgmulighetene. :lat:

Da svarte jeg delvis feil i pollen. Det mangler et alternativ .

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:15.