|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Bruker du sminke? | |||
| Hver dag. |
|
127 | 62,87% |
| Av og til. |
|
40 | 19,80% |
| Bare til fest. |
|
24 | 11,88% |
| Aldri. |
|
7 | 3,47% |
Jeg er gutt, og bruker seff ikke sminke.
|
|
3 | 1,49% |
| Dustepoll/annet. |
|
1 | 0,50% |
| Deltakere: 202. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du sminke?Hver dag. Foundation, mascara, rouge og leppestift/lipgloss. Av og til concealer, eyeliner, øyenskygge og/eller solpudder i tillegg. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Bruker du sminke?Før sminket jeg meg alltid med mascara og mattet ned med pudder uansett hva som stod på timeplanen den dagen, om det så var fjelltur. Nå har jeg hatt gradvis nedtrapping via permanent mascara til ikke noe i det hele tatt de siste månedene. Nå er jeg i permisjon da. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Bruker du sminke?Jeg bruker en eller annen form for sminke hver dag. Noen dager er det kun maskara og bittelitt rouge, andre dager er det "full pakke". "Full pakke" for meg er i.d. minerals foundation, maskara, litt øyenskygge og litt solpudder/rouge og lipgloss med litt farge. Jeg er ingen sminkeperson, men etter at jeg oppdaget i.d. sin sminke så bruker jeg gjerne litt mer sminke enn før, men ser nesten usminket ut.
|
|
|
#5 |
|
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du sminke?Ja, nesten hver dag. Men med fire barn under skolealder som freser rundt på badet samtidig, og hiver dorullen i do, skrur på dusjen, klatrer i buksebeina mine, lugger, krangler og sloss, så blir det ikke alltid tid til mer enn mascara og øyenskygge. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du sminke?Hver dag, ja.
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Bruker du sminke?Jeg sminker meg hver dag med eyeliner og mascara. Og lipgloss da. Øyeskygge innimellom.
|
|
|
#8 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Sv: Bruker du sminke?Jeg sminker meg hver dag. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du sminke?Om jeg husker det, og om jeg har TID om morgenen. *naturlig vakker*
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Bruker du sminke?Ja, hver dag. Mindre om sommeren for da bruker jeg ikke noe på huden.
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Bruker du sminke?Stort sett hver dag. Med unntak av dager som tilbringes i slitt joggebukse. |
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Bruker du sminke?Jeg har igrunnen sterke farger så jeg kan strengt tatt gå uten også. Men siden jeg er nyforelsket så liker jeg å pønte meg for'n. |
|
|
|
#15 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
![]() ![]() |
Sv: Bruker du sminke?Eg brukar sminke kvar dag. Ikkkje visst eg berre er heime da, men ellers. Med det varierar kor mykje eg brukar. Ofte kanskje berre maskara, eller full pakke. Føler meg naka utan
|
|
|
|
#17 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Bruker du sminke?Hver dag.
|
|
|
#18 |
|
Fabelaktig
|
Sv: Bruker du sminke?
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Bruker du sminke?Bauche, komme på besøk, teste ut Nespressomaskina mi og dille litt med sminke? |
|
|
|
#20 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Sv: Bruker du sminke?Ja, sminker meg hver dag vanligvis. Nå som jeg er hjemme i permisjon blir det noen dager uten sminke også, men ikke så mange. |
|
|
|
![]() |
|
|