Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor går turen neste sommer?!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-09, 21:41   #1
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor går turen neste sommer?!

Vi har planer om Hellas til høsten. Mest sannsynlig Rhodos.

Gammel 01-12-09, 21:44   #2
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg regner med det blir hytta til neste sommer. Jeg har ikke veldig lyst å dra alene på ferie med en 5åring og en på litt over 2. Han på 5 er jo grei nok, men han der på litt over 2 kan være en utfordring, så om han ikke forandrer seg veldig så blir det hytta. Om jeg skulle få litt barnefri, så tar jeg meg kanskje en langhelg sørover.

Gammel 01-12-09, 21:50   #3
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Flybilletter ble bestillt til Alicante tidlig i høst. Der skal vi være i 3 uker.
Jentene gleder seg masse og ikke minst til å hilse på "naboen" igjen med hundene.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 22:04   #4
Tuttan
Superaktiv

Tuttan sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
Tuttan er litt kulTuttan er litt kul
Standard

Kanskje Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiv o`hoi Me har vel ingen planar enda egentlig.. Men ferie skal me!! For det blei ikkje i år Til sommaren skal me!!! Har lyst til syden eg..

Just dance
Tuttan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 21:53   #5
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Hva skal du/dere?

He he, må si du er ivrig! Vi har planer for de to neste helgene. Det er omtrent nivået på planlegginga her for tiden. Når det er sagt kunne jeg godt tenke meg Danmark jeg også. Fint, det.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 12:37   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

He he, må si du er ivrig! Vi har planer for de to neste helgene. Det er omtrent nivået på planlegginga her for tiden. Når det er sagt kunne jeg godt tenke meg Danmark jeg også. Fint, det.

Som du ser i denne tråden er det mange som allerede har bestemt seg og bestilt.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 21:58   #7
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Neste sommer skal jeg være vaktmester i Åsenfjorden og kun flytte meg om jeg MÅ!!! Ikke akkurat langveisfarende...

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 22:00   #8
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Neste sommer skal jeg være vaktmester i Åsenfjorden og kun flytte meg om jeg MÅ!!! Ikke akkurat langveisfarende...

Åsenfjorden er jo verdens beste sted da

Gammel 01-12-09, 22:03   #9
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Vi vurderer og håper på at det blir ti, elleve dager i Tanzania sommeren 2010 vi. =) Det blir uten barn da. Synes det er en altfor lang reise med ei på halvannet. Ikke får hun noe ut av det heller, og vi vil gjerne virkelig få oppleve og få med oss det vi kan når vi først er der. =)

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 22:13   #10
Maz
Pauset

Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelle, her.

Åsenfjorden er jo verdens beste sted da

Nettopp!!! Gjett om jeg gleder meg og Mazungen med. Var der i forrige uke også vi...

Gammel 01-12-09, 22:16   #11
Michelle
X First Lady

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Nettopp!!! Gjett om jeg gleder meg og Mazungen med. Var der i forrige uke også vi...

Kos dere Og gjett om jeg savnet stedet med båten som pappa og mamma hadde i Åsen.
Mange gode minner derfra.

Gammel 01-12-09, 22:18   #12
Maz
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelle, her.

Kos dere Og gjett om jeg savnet stedet med båten som pappa og mamma hadde i Åsen.
Mange gode minner derfra.

Du får komme på besøk da vet du....

Gammel 01-12-09, 23:27   #13
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Planen er Portugal. Med bil.
Jeg har 6 uker ferie neste år. Overført en uke fra i år, og skal ha hele juli fri.
Mannen til en venninne er fra Portugal, og planen er en uke i hans barndomshjem nord i Portugal. SÅ en uke badeferie i sør.
Så skal vi bruke god tid på veien hjem med stopp i bla Paris hvor en av mine kusiner bor.

Gammel 01-12-09, 23:41   #14
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Vi har bestilt 14 d til Kreta, Agia Marina, vært der mange ganger før med noen års mellomrom der vi reiser andre steder, men kommer alltid tilbake dit.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 10:27   #15
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det ser ut som det blir Islandstur på oss i sommer. 1 uke i Reykjarvik og en uke på andre siden av øya : )

Ellers skal jeg og mannen til Svalbard i juni.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 20:12   #16
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Muligens dyreparken. Kanskje legoland. Men ingenting er skrinlagt ennå.

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 18:53   #17
hildeje
Superaktiv

hildeje sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
hildeje er litt kulhildeje er litt kul
Standard

Dere som leier sommerhus/feriehus på slike nettsider
har dere kommet opp i trøbbelnoen ganger. eks hvis flere hus ligger på flere nettsider - eks sånn at det blir dobbeltbooking
var det mer av det før eller er det enda slik
Vi hadde litt lyst å gjøre det i år i danmark, men et vennepar av oss fikk hakeslepp - at vi ville satse på det liksom

hildeje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 18:57   #18
Ullvott
Plutselig tilbake

Ullvott sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Når jeg leser denne tråden får jeg veldig lyst til å reise til et eller annet syden-sted og være garantert litt sol! Det var dårlig vær HELE ferien min i fjor

Får se hva økonomien tillater.

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 21:01   #19
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

14 dager i SYDEN, regner med det blir Kreta ...eller Kypros
Ved sjøen i Østfold hvis været er greit, kanskje en trøndelagstur

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 21:14   #20
amanas
Bør lage seg en tittel selv

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Vi gifter oss i Juni så to dager etter bryllupet reiser vi avsted uten barn

Vi flyr til Los angeles, blir der en natt før vi henter leiebil og kjører til Las Vegas, der har vi tre netter i tower suite på mirage før vi drar videre.
Muligens gran canyon før death valley og yosemite.
4 juli er vi i san fransisco og tar kystvegen (highway 1) ned til los angeles.
Så blir vi der før vi flyr hjem.

Vi skal være borte i 15 dager, så hotell de 4 første nettene er booket. Skal og booke for 4 juli, elles kommer vi til å ta det som det passer oss. Stoppe når vi ikke gidder kjøre mer, se det vi kommer på etterhvert osv.
Blir deilig

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:02.