Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva synes dere om Obama, da?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-09, 09:14   #1
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Hva synes dere om Obama, da?

Ja, nå har jo han og kona landet trygt i Norge.

Jeg fulgte med på morgensendingen på TV2, slik jeg alltid gjør. Og det var ikke så veldig interessant å se flyet og når de trillet frem flytrappa osv.

Jeg måtte fnise litt for meg selv da han ikke ble hentet i limosin, som reporterene tydeligvis forventet.

Og stor krise var jo at han ble hentet i en SKITTEN bil.

Vel, jeg synes det er flott at også Obama kan være en "vanlig" mann. Han virker ikke så hoven og kresen som andre mennesker med mye makt.

Jeg synes kanskje en periode at Obama var litt vel oppskrytt, men jeg må si jeg liker mannen mer og mer. Jeg er enig med mange i at fredsprisen var litt tidlig å få, men det er lite å gjøre med det nå. Jeg synes kona virker veldig sympatisk og flott. De ser ut som en flott og harmonisk familie rett og slett. Men vi får vel bare se de flotte og positive sidene.

Hvordan er deres inntrykk av Barack Obama?

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:37.