|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: O deilige adventstidDenne helgen har vært utrolig fin, vi har hatt barnefri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: O deilige adventstidI det Skvettenske hjem er det fullkommen ro. Jeg har pyntet til jul. På tidligkvelden har jeg vært på julemarked. |
![]() |
![]() |
#3 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: O deilige adventstidStress og mas! Men ikke ang julerelaterte ting. Det kommer ikke før den 19. - da må jeg råstresse for å ta bilder til julekort, hurtiglage et på FotoKnudsen, be om timelevering og kjøre ned på Solsiden i kø for hente dem, hive dem i konvolutter og få dem i posten. Klistremerkefrimerker er et must! I tillegg kommer julegaver, innpakking, koselige førjulssysler (hah!) og pakking til juleferien. Også vask av huset, da.
![]() |
#4 |
Off the map.
|
![]() Sv: O deilige adventstidhelga har stått i omgangssykens tegn. Har også måttet utsette en bursdagsfeiring og vi har 2x mye å gjøre på jobb. Men det er bare 11 dager til julaften, og jeg har tatt fri lille julaften, satser på at julestemninga kommer ca da.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: O deilige adventstidHer er det stillhet og ro, musikk og levende lys. Vi har vært og spist ribbe hos mine foreldre, etterfulgt av en tur ut i snøen. Nå har vi skrevet på julekort, sett film og kost oss sammen. Jeg prøver å overtale avkommet til å bli med ut for å poste julekortene, men det vil han ikke akkurat nå. Jaja, de får ligge på benken til i morgen.
![]() |
#6 |
I mål
|
![]() Sv: O deilige adventstidHer er det ro og fred, og vi er i rute. Vel, det blir ikke gjort så mye her hjemme da, men de viktige tingene blir vel gjort. Rettebunkene mine er nesten borte og jeg virker igjen etter en meget uvirksom høst. Julekortene er skrevet og de fleste julekortene i boks. Idag har vi bakt pepperkaker, pepperkakehus og pepperkakefigurer til å henge i vinduene. S hoster veldig så han blir hjemme med mormor imorgen. 5 arbeidsdager igjen, jeg kjenner julefreden komme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
![]() ![]() |
![]() Sv: O deilige adventstidVi har hatt ein roleg 3. sundag i advent. Me har berre kosa oss heime. Laga svineribbe til middag.
![]() |
#8 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: O deilige adventstidVi har kosa oss hjemme i dag. Bakt hvite kakemenn, kransekakepinner og Sarah Bernhard. Jentene har vært ute og lekt i nysnøen- det har kommet litt mer her i dag, så det er skikkelig julestemning.
![]() |
|
|