Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fornøyd med fangsten?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-09, 12:54   #1
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fornøyd med fangsten?

Jeg fikk iPhone!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 14:10   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg fikk iPhone!

Jeg også.

Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 12:55   #3
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ungene var veldig fornøyde. Selv om Emma fikk verken teleskop eller gitar eller annet som sto på listen, så uttalte hun ved gaveåpningsslutt at hun hadde jo fått ALT hun ønsket seg.

Iben har en hel haug med råsa og er iallfall fornøyd.

Jeg fikk barnehagelaget nissepynt av Iben og de var faktisk veldig fine, så jeg må vel si meg fornøyd jeg også. Det kunne jo vært dorullnisser.

Gammel 25-12-09, 13:00   #4
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Jeg gikk nok med et heidundrende minus i år også - slik har det vært siden vi kuttet julegaver til de voksne oss søsknene imellom. Men jeg er fornøyd jeg, altså. Pengegaver og treningsutstyr er topp det.

Tvillingenes favoritter var drillen og verktøykassa de fikk av oss og ukulelene de fikk av besteforeldrene!

Minstemor var veldig fornøyd med en dra-leke og med å dele ut gavene til de andre.

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 13:25   #5
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er kjempefornøyd med alt jeg fikk, men jeg er nok mest imponert over mannen. Han kjøpte en flott kjole til meg, uten at jeg har vært med og prøvd eller noe. Den satt som et skudd! I tillegg fikk jeg en bolero og mineralsminke av ham. Han har kjøpt det helt av seg selv, jeg har aldri brukt mineralsminke før.

Ellers ble jeg veldig glad for penger til kjærestemiddag, med avsenderne som barnevakter. Og i år har jeg tenkt å bruke pengene jeg fikk bare til meg, på ting som faktisk bare er til meg!

Snuppa likte Barbietingene og skiene best, men ble glad for alt. Lillebror skjønte ikke så mye, og ville heller krabbe rundt og gnage på skoene til hele familien. Men lekene han fikk var greie de også.

Gammel 25-12-09, 13:47   #6
Myrull
i Morgentåkedalen

Myrull sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Myrull er litt kulMyrull er litt kulMyrull er litt kul
Standard

Jeg fikk en pakke juleservietter til jul i år. Og, nei, jeg kødder ikke.

Ungene fikk heldigvis litt flere, og bedre, gaver, og var strålende fornøyd med alt sammen.

Myrull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 14:00   #7
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrull, her.

Jeg fikk en pakke juleservietter til jul i år. Og, nei, jeg kødder ikke.
.

Jeg fikk også en pakke juleservietter, og en truse i XXL hos svigermor, i fjor fikk jeg truse i S hos henne
Gaver er ikke hennes sterke side.

Men elles fikk jeg og lillegutt masse fint.
Det beste var en sånn lang støvsuger, Bitti Boo, hjemmestrikke bleiebukse i alpakka og oksegallesåpe, som jeg fikk hos storesøster.(inka)
Veldig fornøyd med og få trillebag/koffert hos mamma og pappa.
H var ikke så inntressert i gavene, eller papiret, men fikk mye fine klær til han. men ingen leker faktsik. men vi fikk penger til han som går til leker.

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 20:02   #8
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Vi fikk masse fint!

Lillesøster ble veldig glad for den bråkete Hannah Montana-gitaren, og noen Barbie/Bratz-dukker.
Mellomsøster fikk tv til rommet, men ellers var det headset fra Scullcandy og diverse klær som var høydepunktene.
Storebror fikk elgitar, og trengte vel egentlig ikke noe mer ...

Jeg fikk slalomski og -sko fra mannen.

Mannen ble nok mest glad for world tour-spill og instrumenter (trommer, gitar og mikrofon) til Playstation som han fikk fra ungene.

Gammel 26-12-09, 15:59   #9
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Veldig fornøyd!
Av mine kjære fikk jeg en rutete kul skjorte fra BikBok, en innbundet HP-bok, englebarnanheng (gutt) og et dritlekkert undertøyssett fra Change som jeg har siklet på.
Av oss fikk Lillebror et tog, verktøy og en bilgarasje som falt i smak. Lille fikk PetShop, en liten hest m/dukke og Barbie hest + "stall", og var overbegeistret. Min kjære fikk slipsnål i sølv, som matcher mansjettene han kjøpte i Praha i november, en bok med gullkorn (Unni Lindell), spill og Dj Hero til PS3.

Ellers har både vi og ungene fått masse fint!

Gammel 26-12-09, 19:17   #10
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ble veldig fornøyd. Højdarene var

Kost og støvbrett (Fra Iris Handtverk) til meg fra sambo
Spotify premium (6 mnd) til både meg og sambo (ga til hverandre uten å ha avtalt det)
Ullribb-bukse og akebrett til lillepia.

Gammel 25-12-09, 13:22   #11
Maya80
Bør lage seg en tittel selv

Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Minsten brydde seg lite om pakkene, mere når vi hadde pakket ut tinga var det inntresangt. Hun fikk mye fra drømmehagen og da var hun fornøyd.
Elste fikk mye barbie og barbie filmer hun ønsket seg det så hun var superfornøyd, ble klær og div annet også.
Sønnen var sammens med pappan sin i går og i følge han tror jeg øyne nesten datt ut når han så kaptein sabeltann drakta si, blei mye klær og andre leker der også og han klappet av glede hver gang.

Jeg fikk kåpe og pysjbukse av samboeren min, klær, pyntegjenstander, sminke og div veldig fornøyd med alt. Hadde ikke noen spesielle ønsker i år.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 13:26   #12
Sola

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fikk 3 røkelsebrennere! Og 2 av dem var fra ungene som pappaen hadde kjøpt.
Ellers fikk jeg en del til å varme meg på både innabords og utenpå, praktiske greier for å si det sånn. Det som falt mest i smak hos meg er nok ullundertøyet jeg fikk og englene fra ungene som de har kjøpt selv.

Jeg gleder meg v e l d i g til å få ungene hjem i morgen.

Gammel 25-12-09, 13:37   #13
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg blir alltid fornøyd jeg :ikke så storforlangende:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 16:41   #14
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Jeg blir alltid fornøyd jeg :ikke så storforlangende:

Me too.

Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 14:03   #15
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg fikk forresten en pysj også, slik jeg gjør hvert år. Det er liksom ikke ordentlig julaften uten ny pysj og nye raggsokker fra mormor. Mamma glemte det ett år, og hun sier selv at det tør hun aldri gjøre igjen. Hun fikk pepper for det frem til april.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 14:13   #16
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Aldeles helt strålende fornøyd og overveldet over gavene jeg selv fikk, men jeg må si det er mye mer moro å se gleden hos de andre som åpnet opp gavene sine og da spesielt Poden. Han var glad for ALT han... Ja, det vil si; de myke pakkene ble raskt slengt til side, men glede viste han da.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 14:13   #17
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Bøllen ble nok glad for alle gavene sine, men det som i dag har slått an mest er nok Lynet McQueen radiostyrt bil, og en dansende bil av samme sort, samt Mack oppbevaringskoffert ...og snekkerbenken! Bråkebøtta er lykkelig opptatt av dukken og dukketrillen, samt Ninky Nonk-tog og duploen. I tillegg fikk de jo en haug annet av leker, klær/ull ++

Jeg fikk noe penger, sengetøy, hårføner ++, også var det jo svigermor som betalte TV-benken vi kjøpte for noen uker siden, men gaven som falt aller best i smak var gaven fra mannen - et smykke i hvitt gull med fem diamanter:

Gammel 25-12-09, 14:17   #18
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åja!!
Jeg fikk fin 40liters tursekk, ski og skisko (fra meg selv riktignok), og skismøring i koffert, og GPS til iphonen
Lillegutt fikk også ski og sko, sovepose og liggeunderlag.
Men gaven han syntes var mest stas var den fine blå nøkkelen han fikk fra Den Norske Turistforeningen/Barnas Turlag - den passer i alle selvbetjeningshyttene deres over hele Norge!

(jeg fikk forøvrig en sånn kjøkkenpose fyllt med brukt øgly hårpynt og -strikk fra svigers et år I år fikk jeg ingenting, men så er de også blitt exsvigers)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 14:21   #19
Slettet bruker
Passiv

Standard

Nei. Jeg er ikke fornøyd.

Min egen fangst er jeg fornøyd med. Veldig også. Jeg har de vakreste håndlagede skatter i rikt monn med en enorm porsjon kjærlighet og giverglede i hver eneste ting. Spesiell favoritt er maleriet fra storebror. En videreutvikling av et tema han malte første gang i fjor - det er veldig flott.

Men på ungenes vegne er jeg direkte misfornøyd. De burde fått ski av noen.

Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 14:22   #20
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg må jo si jeg er heldig med Svigers da... I år fikk jeg et nydelig sølvsmykke til meg personlig og sammen med Mannen fikk vi kaffetrakter som vi ønsket oss. Litt artig var det at Svigermor hadde pakket smykket inn en muffinsform-eske og jeg utropte strålende glad: Åh! muffins former akkurat det jeg ønsket meg. Var visst heldig med tonefall og uttrykk, for Svigerinna mi var sikker på at jeg mente det. Jeg hadde allerede merket at det var noe annet oppi gaven. Synd svigermor ikke var der; hun hadde nok fått seg en god latter av datteren sin.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:12.