Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fornøyd med fangsten?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-09, 13:22   #21
Maya80
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sv: Fornøyd med fangsten?

Minsten brydde seg lite om pakkene, mere når vi hadde pakket ut tinga var det inntresangt. Hun fikk mye fra drømmehagen og da var hun fornøyd.
Elste fikk mye barbie og barbie filmer hun ønsket seg det så hun var superfornøyd, ble klær og div annet også.
Sønnen var sammens med pappan sin i går og i følge han tror jeg øyne nesten datt ut når han så kaptein sabeltann drakta si, blei mye klær og andre leker der også og han klappet av glede hver gang.

Jeg fikk kåpe og pysjbukse av samboeren min, klær, pyntegjenstander, sminke og div veldig fornøyd med alt. Hadde ikke noen spesielle ønsker i år.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 13:25   #22
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er kjempefornøyd med alt jeg fikk, men jeg er nok mest imponert over mannen. Han kjøpte en flott kjole til meg, uten at jeg har vært med og prøvd eller noe. Den satt som et skudd! I tillegg fikk jeg en bolero og mineralsminke av ham. Han har kjøpt det helt av seg selv, jeg har aldri brukt mineralsminke før.

Ellers ble jeg veldig glad for penger til kjærestemiddag, med avsenderne som barnevakter. Og i år har jeg tenkt å bruke pengene jeg fikk bare til meg, på ting som faktisk bare er til meg!

Snuppa likte Barbietingene og skiene best, men ble glad for alt. Lillebror skjønte ikke så mye, og ville heller krabbe rundt og gnage på skoene til hele familien. Men lekene han fikk var greie de også.

Gammel 25-12-09, 13:26   #23
Sola

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fikk 3 røkelsebrennere! Og 2 av dem var fra ungene som pappaen hadde kjøpt.
Ellers fikk jeg en del til å varme meg på både innabords og utenpå, praktiske greier for å si det sånn. Det som falt mest i smak hos meg er nok ullundertøyet jeg fikk og englene fra ungene som de har kjøpt selv.

Jeg gleder meg v e l d i g til å få ungene hjem i morgen.

Gammel 25-12-09, 13:37   #24
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg blir alltid fornøyd jeg :ikke så storforlangende:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 13:47   #25
Myrull
i Morgentåkedalen

Myrull sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Myrull er litt kulMyrull er litt kulMyrull er litt kul
Standard

Jeg fikk en pakke juleservietter til jul i år. Og, nei, jeg kødder ikke.

Ungene fikk heldigvis litt flere, og bedre, gaver, og var strålende fornøyd med alt sammen.

Myrull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 14:00   #26
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrull, her.

Jeg fikk en pakke juleservietter til jul i år. Og, nei, jeg kødder ikke.
.

Jeg fikk også en pakke juleservietter, og en truse i XXL hos svigermor, i fjor fikk jeg truse i S hos henne
Gaver er ikke hennes sterke side.

Men elles fikk jeg og lillegutt masse fint.
Det beste var en sånn lang støvsuger, Bitti Boo, hjemmestrikke bleiebukse i alpakka og oksegallesåpe, som jeg fikk hos storesøster.(inka)
Veldig fornøyd med og få trillebag/koffert hos mamma og pappa.
H var ikke så inntressert i gavene, eller papiret, men fikk mye fine klær til han. men ingen leker faktsik. men vi fikk penger til han som går til leker.

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 14:03   #27
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg fikk forresten en pysj også, slik jeg gjør hvert år. Det er liksom ikke ordentlig julaften uten ny pysj og nye raggsokker fra mormor. Mamma glemte det ett år, og hun sier selv at det tør hun aldri gjøre igjen. Hun fikk pepper for det frem til april.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 14:10   #28
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg fikk iPhone!

Jeg også.

Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 14:13   #29
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Aldeles helt strålende fornøyd og overveldet over gavene jeg selv fikk, men jeg må si det er mye mer moro å se gleden hos de andre som åpnet opp gavene sine og da spesielt Poden. Han var glad for ALT han... Ja, det vil si; de myke pakkene ble raskt slengt til side, men glede viste han da.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 14:13   #30
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Bøllen ble nok glad for alle gavene sine, men det som i dag har slått an mest er nok Lynet McQueen radiostyrt bil, og en dansende bil av samme sort, samt Mack oppbevaringskoffert ...og snekkerbenken! Bråkebøtta er lykkelig opptatt av dukken og dukketrillen, samt Ninky Nonk-tog og duploen. I tillegg fikk de jo en haug annet av leker, klær/ull ++

Jeg fikk noe penger, sengetøy, hårføner ++, også var det jo svigermor som betalte TV-benken vi kjøpte for noen uker siden, men gaven som falt aller best i smak var gaven fra mannen - et smykke i hvitt gull med fem diamanter:

Gammel 25-12-09, 14:17   #31
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åja!!
Jeg fikk fin 40liters tursekk, ski og skisko (fra meg selv riktignok), og skismøring i koffert, og GPS til iphonen
Lillegutt fikk også ski og sko, sovepose og liggeunderlag.
Men gaven han syntes var mest stas var den fine blå nøkkelen han fikk fra Den Norske Turistforeningen/Barnas Turlag - den passer i alle selvbetjeningshyttene deres over hele Norge!

(jeg fikk forøvrig en sånn kjøkkenpose fyllt med brukt øgly hårpynt og -strikk fra svigers et år I år fikk jeg ingenting, men så er de også blitt exsvigers)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 14:21   #32
Slettet bruker
Passiv

Standard

Nei. Jeg er ikke fornøyd.

Min egen fangst er jeg fornøyd med. Veldig også. Jeg har de vakreste håndlagede skatter i rikt monn med en enorm porsjon kjærlighet og giverglede i hver eneste ting. Spesiell favoritt er maleriet fra storebror. En videreutvikling av et tema han malte første gang i fjor - det er veldig flott.

Men på ungenes vegne er jeg direkte misfornøyd. De burde fått ski av noen.

Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 14:22   #33
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg må jo si jeg er heldig med Svigers da... I år fikk jeg et nydelig sølvsmykke til meg personlig og sammen med Mannen fikk vi kaffetrakter som vi ønsket oss. Litt artig var det at Svigermor hadde pakket smykket inn en muffinsform-eske og jeg utropte strålende glad: Åh! muffins former akkurat det jeg ønsket meg. Var visst heldig med tonefall og uttrykk, for Svigerinna mi var sikker på at jeg mente det. Jeg hadde allerede merket at det var noe annet oppi gaven. Synd svigermor ikke var der; hun hadde nok fått seg en god latter av datteren sin.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 14:34   #34
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Jentene har holdt på i hele dag med råsa gitarer, mikrofoner i stativ og diskohjerte. Men aller mest fornøyd er de med soveposene de fikk av oss.
Jeg fikk bl.a masse god vin, penger og en slik snodig "røredings" som man setter oppi kjelen og så går den rundt og rundt og rører.

Gammel 25-12-09, 14:46   #35
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Gaven jeg trengte aller mest var ny mobil, som jeg fikk av mannen, den er fantastisk. Men gaven jeg ble aller mest glad for var fra søsteren min , billetter til Hustyrannen (Christopher Nielsen) på Nationaltheatret, med barnevakt til neste dag.
Lillesøsters favorittgave var ny babydukke, med smokk, bærebag mm., som hun fikk av ene søsteren til mannen. Den stullet og stelte hun med fra den ble åpnet til vi dro hjem, og den sov selvsagt i sengen hennes i natt. Hun ble også veldig glad for langrennskiene hun fikk av oss, men de ble nok litt overskygget av "baby".
Storesøsters favoritt er jeg litt mer usikker på, men akkurat nå når hun er ute på skitur er det nok skistøvlene hun fikk av søsteren min. Søstre/tanter er flinke til å kjøpe gaver, ja.
Den gaven som var koseligst å gi bort var to jakker jeg hadde strikket til min nye niese på 7 uker, søsteren min ble så imponert og glad for det at jeg nesten ble litt rørt.

Gammel 25-12-09, 14:49   #36
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Ja, veldig fornøyde alle sammen!

Min favoritt: gavekort på 2 dagsverk x2 til rehab av huset fra svigerbror + samboer.
Storebrors favoritt: Batman kappe og lego undervannsstasjon.
Lillebrors favoritt: fake mobiltelefon og Duplo bil med bensinstasjon.
Min manns favoritt: multiverktøy fra Bosch.
Min favoritt til barna: masse Janus ulltøy!

Gammel 25-12-09, 14:53   #37
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Alle er superfornøyde. Fekk masse pakker både dei små og oss store.

Favorittane var nok:
Storebror: ipod touch og Mario spill til Wii
Storesøster: mobiltelefon og Barbie data
Minstemor: Hello Kitty data og buss til smådukker

Jeg: Chill Norway velour kjole og masse Rosendahl ting (diverse boller, salt og pepper og 2 julepynt), Bergans hettegenser, smykker +++, alt egentlig..he..he
Mannen: ullundertøy og liggeunderlag

Gammel 25-12-09, 15:14   #38
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Favoritter:
Meg selv: Laget:Storesøsters telys-holder av syltetøyglass, Kjøpt: Skinnhansker
Mannen: Sportsklokke som måler alt mulig (fra meg)
Storesøster: Mobil
Lillebror: Ski (dvs staver + sko, skiene er arvegods men ble pakket inn med resten)

Gammel 25-12-09, 15:52   #39
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg fikk Wii av mannen, og han Wii fit av meg så det er vi veldig fornøyd med.

Eldste fikk bærbar pc av min bror så hun er helt i 190 for å si det mildt. Mellomste fikk kamera av oss, og da tror jeg ikke han hadde trengt noen annet. Det er mye som er blitt foreviget allerede ja.
Minsten har vel ikke helt funnet sin favoritt, men jeg tror han får masse glede av verktøykassen med masse verkstøy som han skal ha ute i garasjen.

Gammel 25-12-09, 16:24   #40
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Vi fikk utrolig mye fint. Gavekort og annet, også fikk jeg ny minipc.

Ungene fikk så mye fint, klær, leker, hjemmestrikkede ting osv.
Gaven som var koselig å gi bort var digitalkamera til mamma og pappa og srappealbum til svigermor.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:36.