|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Synger du?Jeg synger mye, og mamma forteller at jeg sang før jeg kunne snakke. Jeg har har hatt sangopplæring, har sunget i mange kor, har sunget solo innimellom, og har også hatt solopartier på kor-cd. Har sunget i et par bryllup + et par begravelser i familien. Jeg trives egentlig ikke med at noen hører meg, og synes jeg får nervøs skrukkeskjelvestemme hver gang jeg skal synge for folk. Når stemmen gjør som jeg vil, er den førstesopran, med godt spenn, men den kunne med fordel tålt litt mer trøkk. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Synger du?Jeg har noen år i kor bak meg, sluttet mens jeg gikk på videregående, 1 året tror jeg.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synger du?Jeg kan ikke synge, men jeg synger likevel. Bare for meg selv vel og merke.
|
|
|
#4 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Synger du?Ja, jeg synger masse, er med i Oslo filharmoniske kor, har studert musikk med sang som hovedinstrument og har gjort masse solistting i mine yngre dager og har drevet en del med folkemusikk og har vært med og spille inn flere cd-er. Synger i bryllup og begravelser og når anledninger byr seg.
|
|
|
#5 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synger du?Har sunget i kor siden jeg var lita. Vært med i stundetkor og operakor, men er nå med i kammerkor. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synger du?Ja, mye, men har dessverre bare en grei korstemme. Har gått i kor i mange, mange år. Driver kor nå. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Synger du?Min sangstemme egner seg knapt nok i dusjen...
|
|
|
#11 |
|
Sugaraddict!
|
Sv: Synger du?Jeg må vell svare på spørsmålet, JA, jeg synger. men burde jeg synge? nei!
Terroristen 25.03.09 ![]() Sist redigert av Hilda : 03-01-10 kl 04:01. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Shake it out!
|
Sv: Synger du?Jeg synger Singstar
|
|
|
#13 |
|
Opp og ned
|
Sv: Synger du?
|
|
|
#14 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Synger du?Synger hele dagen på jobb. Har ikke noe stemme å være stolt av akkrat men overlever. Men går foran med et godt eksempel på jobb og synger høyt fran barna. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: ved Tyrifjorden
![]() ![]() |
Sv: Synger du?Jeg liker godt å synge. Synger mye hjemme for meg selv, til barna, og på jobb. Sang i kor i ungdomstiden, og det likte jeg kjempe godt. Desverre avtok dette når jeg begynte på høyskolen og etterhvert kom i jobb.
|
|
|
#17 |
|
Pauset
|
Sv: Synger du?
Sist redigert av Jessica : 03-01-10 kl 14:46. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Synger du?Jeg har alltid vært glad i å synge, og har ok korstemme. Egner meg nok ikke veldig som stor solist, men synger rent og har godt gehør. |
|
|
|
#20 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synger du?Jeg synger for ungene på sengekanten. Til nød også på stua, men helst bare med ungene og meg i rommet. Jeg innrømmer fint at jeg ikke har noen stor sangstemme, men så lenge ungene er fornøyde så er det nok
|
|
![]() |
|
|