|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Tiddelibom meg her, og tiddelibom meg derSnø og kulde kan jeg leve med, men ikke mer snø enn vi har nå. Da får vi ingen steder å gjøre av den og det blir totalt ufremkommelig på veiene.
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Tiddelibom meg her, og tiddelibom meg der
Det kan jeg være enig i, men jeg synes også det er forfryktelig kaldt, og jeg har ikke råd til nye støvletter akkurat nå og fryser på tærne! Det hjelper at jeg har en fin varm mann å krype inntil når jeg kommer hjem, men det kunne godt blitt bittelittegranne varmere (jada, jeg vet at det er mye kaldere i nord). Ønsker meg peis! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
trenger lading
|
![]() Sv: Tiddelibom meg her, og tiddelibom meg derLiker vinter og snø, men 20 kuldegrader og under er ikke akkurat det morsomte jeg vet.
![]() |
#24 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Tiddelibom meg her, og tiddelibom meg derStabilt, kaldt vær, som nå, er deilig.
![]() |
#25 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tiddelibom meg her, og tiddelibom meg derJeg elsker snøen. Det er jo omtrent perfekt ute nå. Noen få kuldegrader mindre så hadde det vært veldig bra.
![]() |
#26 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tiddelibom meg her, og tiddelibom meg derJeg foretrekker også stabil kulde fremfor slaps og sludd. Men det kan jo hende jeg angrer på fredag - da er det meldt -27(Alt+noe) her.
![]() |
#27 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tiddelibom meg her, og tiddelibom meg derJeg elsker snø og står på ski omtrent hver dag. Manglen på lys i vintermånedene sliter jeg mer med.
![]() |
#28 |
By the Sea
|
![]() Sv: Tiddelibom meg her, og tiddelibom meg derJeg er glad i vår og sommer - vinter, not so much.
![]() |
#29 |
Javel
|
![]() Sv: Tiddelibom meg her, og tiddelibom meg derNå er det ikke like kaldt på denne kanten av landet (men mye kaldere enn hva vi er vant med), men jeg må si at jeg foretrekket dette kalde været her med snø, vindstille og sol fremfor normalen som er sludd, slaps og mye vind.
![]() |
#30 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tiddelibom meg her, og tiddelibom meg derVi er flere...
![]() |
![]() |
#31 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tiddelibom meg her, og tiddelibom meg derDu er på ingen måte aleine. Men denne vinteren har eg bestemt meg for å begynne stå og gå på ski. Eg håper det kan hjelpe meg. Eg er erklært vinterhatar.
![]() |
![]() |
#33 |
Textrovert
|
![]() Sv: Tiddelibom meg her, og tiddelibom meg derJeg liker vinteren, så lenge ingen tjaser og maser om at jeg "må jo bare ut å gå på ski, for hvis jeg kommer meg ut, så ser jeg jo hvor herlig det er".
![]() |
#34 |
Pauset
|
![]() Sv: Tiddelibom meg her, og tiddelibom meg derSyntes noen klager uansett.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Sv: Tiddelibom meg her, og tiddelibom meg derDet er bare helt fantastisk og nydelig om dagen! Jeg storkoser meg med snø og mange minus. Nå har jeg nettop kommet hjem fra jobb. Går til og fra og i dag var det -14 og kraftig sno da jeg gikk fra jobben. Må ta en annen lue i morgen og huske vindvottene, ellers har jeg det toppers!
![]() |
#36 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Tiddelibom meg her, og tiddelibom meg derHer er det nå ca 28 minus.
![]() |
#37 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Tiddelibom meg her, og tiddelibom meg derJeg hater snøvær så mye at jeg kjenner at jeg nesten elsker kulden. Kulden kan man kle ute, men snøen som faller legger seg jo overalt og sniker seg inni klærne.
![]() |
#38 |
|
![]() Sv: Tiddelibom meg her, og tiddelibom meg derEg savner regn eg.... For då er det i det minste mildt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Tiddelibom meg her, og tiddelibom meg derJeg synes det er helt supert ute nå. Klart det er litt kaldt men det er helt supre ski og akeforhold.
![]() |
#40 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Tiddelibom meg her, og tiddelibom meg derSynes egentlig det kan være greit med litt vinter. Men ikke -24 som det er nå...
![]() |
|
|