|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2010
![]() |
![]() Sv: Hvilken symaskin har du og er du fornøyd?Hvis du vil ha en helt ny maskin kan du gå inn i en bra sybutikk og lage syprøver på de ulike modellene. Selv om alle er bra, syr de ikke helt likt. Noen merker takler bedre tykke lag med dongeristoffer, og andre har litt problemer med å sy fint på tynne stoffer. Syr man mye stretchstoffer er spesial maskiner best, og noen maskiner har ekstrautstyr for det. Det er vanskelig å si noe generelt, men Bernina kommer ofte bra ut på sammenligninger av søm på ulike tekstiler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hvilken symaskin har du og er du fornøyd?
h! Min mor har en mintgrønn Husquarna, som har forvoldt meg mang en sterk glose i ungdomstida mi.
![]() |
#23 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken symaskin har du og er du fornøyd?Jeg har Janome MC5200, den betalte jeg vel rundt 7000 kr for. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvilken symaskin har du og er du fornøyd?Jeg har en Husqvarna Viking, som kostet rundt 3500 tror jeg, som jeg kjøpte for 4 år siden.
![]() |
|
|