Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Det snøøøøhøøøør!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-06, 16:50   #21
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg for min del vil bare sørover. Nå har jeg fått nok av dette. Problemet er bare at det sikkert ikke blir noe bedre i Trondheim...

Å joda det blir det
Sommerhalvåret er nok en god del lengre her enn oppi der.

Innbiller meg at vinteren deroppe er mere stabil og ikke så mye regn og holke?

Michelle er ikke aktiv  
Gammel 25-09-06, 16:57   #22
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Her 10 mil nord for midt i landet så var det frost i natt
Men veiene var bar. Mens frontruten min var ikke bar hihi

Men er nesten sånn bestandig at det snør en gang i september før det blir sikkelig vinter.

Har faktisk aldri kjørt hjem til finnmark med vinterdekk før langt uti oktober.
Men har kjørt med vinterdekk oppover i slutten av mai hihi

Gammel 25-09-06, 17:00   #23
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Det har ikke vi hatt EN dag i hele sommer
(Er det rart jeg vurderer å rømme......jeg som elsker sol og varme )

vi har hatt 7 uker i strekk

Gammel 25-09-06, 17:16   #24
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelle, her.

Innbiller meg at vinteren deroppe er mere stabil og ikke så mye regn og holke?

Ikke langs kysten..... I vinter var det stort sett bare holke og slaps. Sommer og vinter blir bare mer og mer likt synes jeg

Canisa er ikke aktiv  
Gammel 25-09-06, 17:55   #25
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Stakkars dere.

Estrella er ikke aktiv  
Gammel 25-09-06, 17:56   #26
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Ikke langs kysten..... I vinter var det stort sett bare holke og slaps. Sommer og vinter blir bare mer og mer likt synes jeg

Huff høres ille ut.

Michelle er ikke aktiv  
Gammel 25-09-06, 18:04   #27
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Stakkars dere.

Neida!!! Vi bor jo her frivillig, og når det er fint vær er det vakrest på jord
Heldigvis glemmer vi fort

Canisa er ikke aktiv  
Gammel 25-09-06, 20:03   #28
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Snø .
Her er det sommer enda (men det er ikke vanlig da). Sånn ca 22 grader i dag. Fredag grillet vi og koste oss med is på terrassen og lekte at det var juli enda.

Gammel 25-09-06, 20:06   #29
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Det er i indre deler av landet været pleier å holde seg stabilt. Det gjelder både i sør og i nord.
Her langs kysten har vi ikke det så kaldt. Dr det mest null-føre, og regn og snø om hverandre.
Men andre ord. VÅTT og GLATT.
Men er blir jo koselig å fyre i peisen.

Gammel 25-09-06, 20:18   #30
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Hvor: Alta
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Neida!!! Vi bor jo her frivillig, og når det er fint vær er det vakrest på jord
Heldigvis glemmer vi fort

Enig med Canisa.

Her hvor jeg bor er vi vanligvis velsignet med kalde, stabile vintre og noenlunde bra somre.
I år hadde sommeren uvanlig dårlig tid da h*n besøkte oss, men vi antar at det blir bedre til neste år. :krysserfingre:

Gammel 25-09-06, 20:38   #31
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:tiddelibom:

Jeg synes det var litt vel tidlig, men som svigerfar sa, det kan fort endre seg og bli varm og fin høst igjen.

Adrienne er ikke aktiv  
Gammel 25-09-06, 21:20   #32
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg synes det var litt vel tidlig, men som svigerfar sa, det kan fort endre seg og bli varm og fin høst igjen.

:krysserfingrenesåhardtatjegblirblå:

Canisa er ikke aktiv  
Gammel 25-09-06, 21:25   #33
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Det er helt normalt i slutten av september. Snøen kommer kanskje i slutten av oktober.

Gammel 25-09-06, 21:27   #34
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Det er helt normalt i slutten av september. Snøen kommer kanskje i slutten av oktober.

Eller like før jul som i fjor
Og forsvant så fort turbo tok frem skiene

Gammel 26-09-06, 16:59   #35
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Gleder meg til vinter jeg
Trenger ikke være snø da, men...

Lykketrollet er ikke aktiv  
Gammel 26-09-06, 17:03   #36
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykketrollet, her.

Gleder meg til vinter jeg
Trenger ikke være snø da, men...

Hva er vitsen med vinter og kulde uten snø Da er det jo ingenting å finne på ute......
Nei, gi meg stabilt vintervær med snø nok til skiturer og fem blå på gradstokken (og sommer når det står sommer på kalenderen )

Gammel 26-09-06, 17:40   #37
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Liker best når det er såpass kaldt at man kan kose seg inne med fyr i peisen og varm kakao. Ja, er koseligst når det snør ute i tillegg, men da blir det så glatt på veiene (pyse på vinterføre)

Lykketrollet er ikke aktiv  
Gammel 26-09-06, 22:18   #38
Misty
Håpefull eller håpløs....

Misty sin avatar

Hvor: Plankebyen
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Det er alt for tidlig med snø i september

Og er det passende at jeg forteller at det er 17,7 grader utenfor kjøkkenvinduet mitt nå

Gammel 26-09-06, 22:20   #39
Albertine
Passiv

Standard

*geiper*

Det er faktisk varmt her i dag også, det har vært OVER fem grader! For tenk. Akkurat nå er det sterk kuling og plaskregn på tvers da, men det hæft'itj.

Gammel 26-09-06, 22:34   #40
Tik
Trønder

Tik sin avatar

Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Her i Trondheim er det flott høst vær nå,så du kan trygt komme hit

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:48.