|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Ja, låser alltid, selv om vi bor i leilighet. Det sitter liksom i fingrene etter å ha vokst opp i hus, i Oslo. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Låser du døra når du er hjemme?
Hvorfor bare på sommeren?
|
|
|
#4 |
|
I farta!!
|
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Nei, låser kun når me legg oss, hvis me hugsar det...
|
|
|
#6 |
|
intro
|
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Vanligvis ikke, nei. Nå har vi riktig nok inntil nylig bodd i blokk med smekklås, og da låste vi jo.
|
|
|
|
#7 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Jeg låser alltid døra. Nytt fra 01.01. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Låser du døra når du er hjemme?
Nei, den er sinnsykt treg. Eller E har begynt å få det til nå siste halve året da.
|
|
|
#11 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Låser du døra når du er hjemme?egentlig ikke når jeg er hjemme. men nå har jeg nettopp begynt, da småen har oppdaget hvordan man åpner ytterdøren og plutselig sto i sokkene ute her..
|
|
|
#12 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Låser alt, omtrent alltid. Slipper jeg hund på veranda ( tilgang til plenen ) så låser jeg selv om hunden er ute. Slipper hunden inn, og låser igjen..
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Bilen står alltid åpen på vinterstid,hvis den låses så står jeg der uten. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Jeg gjør det oftere nå enn før - på kvelden. På dagen låser jeg aldri, og syns det er helt pussig med naboen min som ikke bare låser døren alltid, men som også har sluttet å åpne døren når det ringer på - hun går opp på badet og åpner vinduet der i stedet. (Det kan jo hende at ikke alle tror på at den imaginære hunden bor der selv om skiltet ved døren forteller at man skal vokte seg for den. |
|
|
|
#15 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Jeg låser alltid døra hjer hjemme ja.
|
|
|
|
#16 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Nei, ikke når vi er hjemme på dagtid. Dersom helten er ute "etter leggetid for voksne" lar jeg også vær å låse - det er ikke alltid han har nøkkel med.
|
|
|
#17 |
|
flisespikker
|
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Jeg låser alltid døren når jeg lukker den. Til og med hvis jeg bare skal ned (vi bor i tredje etasje) og hente posten og mannen er hjemme. Det går på automatikken.
|
|
|
#18 |
|
Curlingkone
|
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Jeg låser av og til døra når jeg er hjemme alene. Om jeg legger meg på sofaen for å hvile feks, eller bare vil ha kontroll på hvem som kommer inn.
|
|
|
#19 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Jeg pleier å låse døra når jeg legger ungene.
|
|
|
#20 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Låser alltid, bor midt i Oslo. Har hatt innbrudd to ganger, den ene gangen var tyven der fortsatt da jeg kom hjem, etter den opplevelsen skaffet jeg også alarm som jeg setter på om natten.
|
![]() |
|
|