|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren nok
|
Låser du døra når du er hjemme?Det lurer jeg litt på.
|
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Nei, det gjør jeg aldri. Ikke alltid når jeg går hjemmefra heller.
|
|
|
#4 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Jeg tror forøvrig evt tyver ville blitt skuffet i mitt hus.
|
|
|
#5 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Om det er bare meg og barn, så låser jeg. Men ikke om Mannen er hjemme.
|
|
|
#6 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Jeg gjør det når det er litt kaldt, for den ene katten vår åpner ytterdøren selv.
|
|
|
|
#8 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Låser du døra når du er hjemme?egentlig ikke når jeg er hjemme. men nå har jeg nettopp begynt, da småen har oppdaget hvordan man åpner ytterdøren og plutselig sto i sokkene ute her..
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Bilen står alltid åpen på vinterstid,hvis den låses så står jeg der uten. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Som regel. Vi bor i Oslo, i rekkehus. På ettermiddagen når vi er hjemme, er det nok ikke alltid vi gjør det.
|
|
|
#11 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Vi låser om natta, stort sett iallfall. Og jeg låser som regel når jeg skal ut, verandadøra står ofte ulåst da.
|
|
|
#13 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Ja, låser alltid, selv om vi bor i leilighet. Det sitter liksom i fingrene etter å ha vokst opp i hus, i Oslo. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Låser du døra når du er hjemme?
Natta er vel en selvfølge?!
|
|
|
#15 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Låser du døra når du er hjemme?
Nei, den er sinnsykt treg. Eller E har begynt å få det til nå siste halve året da.
|
|
|
#17 |
|
I farta!!
|
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Nei, låser kun når me legg oss, hvis me hugsar det...
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Jeg gjør det oftere nå enn før - på kvelden. På dagen låser jeg aldri, og syns det er helt pussig med naboen min som ikke bare låser døren alltid, men som også har sluttet å åpne døren når det ringer på - hun går opp på badet og åpner vinduet der i stedet. (Det kan jo hende at ikke alle tror på at den imaginære hunden bor der selv om skiltet ved døren forteller at man skal vokte seg for den. |
|
|
|
#19 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Ja etter at en venninne ble ranet mens hun og familien spiste middag så låser jeg. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Jeg låser alltid døra hjer hjemme ja.
|
|
![]() |
|
|