|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Hvor mange kopper varm drikke inntar du i snitt på en hverdag? | |||
| Ingen |
|
48 | 22,12% |
| 1 |
|
39 | 17,97% |
| 2 |
|
32 | 14,75% |
| 3-4 |
|
45 | 20,74% |
| 5-6 |
|
38 | 17,51% |
| 7-8 |
|
11 | 5,07% |
| 9-10 |
|
3 | 1,38% |
Mer enn 10
|
|
1 | 0,46% |
| Deltakere: 217. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
<insert something witty>
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() |
Sv: Varm drikke?5-6 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Varm drikke?3 store kopper te i løpet av arbeidsdagen. Grønn te med sitron, er favoritten. Så blir det kanskje 1 kopp te om kvelden også.
|
|
|
#23 |
|
Bedreviter
|
Sv: Varm drikke?
Det tror jeg har mer med hvem man omgås enn akkurat hvor gammel man er. Jeg serverer alltid kaffe når jeg har besøk og "forventer" å bli servert kaffe når jeg er på besøk. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Varm drikke?Når jeg tenker meg om så er det veldig sjelden jeg drikker varm drikke. Det er mest kakako i såfall. Eller te en sjelden gang. I snitt drikker jeg mindre enn en kopp daglig med varm drikke. Går mest i kald drikke her ja.
|
|
|
|
#27 |
|
Trøtt
|
Min erfaring også.
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Varm drikke?Drikker vel 3-4 kopper kaffi om dagen. Bruker stort sett bare presskannekaffi, og den held jo ikkje så godt på varmen. Står ofte på en tevarmer då, og det hjelper. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
flisespikker
|
Sv: Varm drikke?4 kopper kaffe, tenker jeg. Men vanligvis er det såpass store krus at 5-6 kopper blir riktigst svar.
|
|
|
#30 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja det kan godt stemme det, altså. Jeg bare kjenner svært få på min alder som drikker noe særlig med kaffe, og da tar jeg altså med alle de jeg kjenner, ikke bare de jeg omgås mye. Så for meg har det virket som om det er mindre vanlig å drikke mye kaffe, at det var mer vanlig før, men det er vel nettopp fordi jeg ikke er vant med at de jeg kjenner drikker kaffe. Jeg serverer selvsagt kaffe til de som vil. Det blir stort sett når svigers eller min mor er her da, ikke andre.
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer. Sist redigert av Dixie Diner : 21-01-10 kl 12:06. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
flisespikker
|
Sv: Varm drikke?Pussig, Iset, det er jo vi som er "kaffebar-generasjonen" - nå er jeg riktignok vant til at foreldrene mine drikker kaffe flere ganger om dagen, men de driver ikke og går på kafé og sitter i timevis og heller i seg kaffe, slik ganske mange av mine venner godt kan finne på. Jeg har ellers også samme erfaring som Teo - ikke så rart, siden vi i grunnen tilhører den samme omgangskretsen - om at venner "alltid" tilbyr kaffe, og at vi alltid drikker kaffe når vi er hos venner eller har besøk. Og i mye større grad enn foreldrene våre kan vi finne på å servere bare kaffe; mamma vil alltid sette frem kaker eller brød/kjeks med pålegg sammen med kaffen.
|
|
|
#32 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Jeg er også en av disse som alltid må servere kaker eller smørbrød eller noe, men det blir oftest uten kaffe.
|
|
|
#33 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Varm drikke?Det er høyst sesongavhengig.
|
|
|
#34 |
|
Slow reader
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Varm drikke?3-4 kopper kaffe. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
strikker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Varm drikke?Ingen.
|
|
|
#36 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Varm drikke?Jeg drikker omtrent 1 kopp kaffe i snitt hver dag kanskje, og 3-4 kopper te. Kakao sjelden, det går inn under "godteri" for meg.
|
|
|
#37 |
|
intro
|
For meg også, i grunnen - betyr det at jeg spiser dobbelt med godteri hver dag?
|
|
|
|
#38 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Sv: Varm drikke?Her blir det sjelden mer enn en kopp om dagen. Stort sett er det en kopp te, eller så hender det at det blir en kopp med vaniljekaffe av typen "pulver man blander med vann". |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Varm drikke?3-4 kopper blir det nok med te,kaffe eller kakao. Alt etter hva jeg har i hylla mi på jobben. |
|
|
|
![]() |
|
|