|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
Se resultatene: Hvor mange kopper varm drikke inntar du i snitt på en hverdag? | |||
Ingen |
![]() ![]() ![]() ![]() |
48 | 22,12% |
1 |
39 | 17,97% |
2 |
32 | 14,75% |
3-4 |
45 | 20,74% |
5-6 |
38 | 17,51% |
7-8 |
11 | 5,07% |
9-10 |
3 | 1,38% |
Mer enn 10 ![]() |
1 | 0,46% |
Deltakere: 217. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Varm drikke?Hvor mange kopper varm drikke inntar du i snitt på en hverdag? Undersøkelse følger.
Sist redigert av Bluen : 21-01-10 kl 10:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Varm drikke?Som regel ingen, drikker ikke kaffe eller te. En gang i måneden kanskje, kan jeg ta meg en kopp med Café au chocolat eller lignende, med ekstra Oboy-pulver eller noe i.
![]() |
#4 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Varm drikke?2-4 tenker jeg det må bli. Morgenkaffe på jobb og ettermiddagskaffe hjemme. Innimellom tar jeg en kopp te/kaffe/kakao til lunsj, og kanskje en kopp te til kveldsmaten.
![]() |
#5 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Varm drikke?Som oftest ingen. Kanskje en på jobb. har kaffemaskin der med kakao, den den er så søt at en 1\2 kopp holder.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Varm drikke?Som regel ingen. Jeg drikker te og kaffe, men det er svært sjelden.
![]() |
#7 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Varm drikke?5-6 tipper jeg. Kaffe på formiddagen og te på kvelden.
![]() |
#8 |
intro
|
![]() Sv: Varm drikke?
![]() |
![]() |
#9 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Varm drikke?Drikker ikke kaffe, te eller kakao. Det går mest i vann ( og brus |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Varm drikke?Det er litt artig det der, jeg synes det virker som om "min" generasjon drikker mindre kaffe enn generasjonen over oss. Når jeg har besøk av min mor, svigers osv, må jeg alltid servere kaffe. Da blir det instant siden vi ikke har kaffetrakter.
![]() |
#13 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Varm drikke?Drikker i snitt 1 kopp om dagen, eller tok jeg feil? Burde jeg svart 2? Pleier å drikke en kopp te når jeg kommer på jobb. Ofte tar jeg så en moccachino etter lunch. Men det kan jeg også glemme. Så har vi også de dagene da jeg tar en te/kakao/cafe au chocolat på kvelden.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Varm drikke?Over 10. et par kopper kaffe på jobb i tillegg til 3-4 kopper te og kanskje en kopp kakao. Hjemme drikker jeg stort sett bare te, men det går med et par kopper der også.
![]() |
#15 |
er her
|
![]() Sv: Varm drikke?Jeg drikker ofte noe varmt i lunsjen på jobb da er det te eller kakao det går i. I helgene drikker jeg ikke noe varmt. Grunnen til at jeg drikker te i lunsjen er fordi jeg ikke liker vann til brødskive, aller helst skulle jeg hatt melk, men det har jeg ikke på jobb, så da drikker jeg en kopp te, kakao er det slutt på, siden jobben har fjernet varmdrikkmaskinen med en varm/kald-vannsdispenser, så nå er det te eller pulverkaffe som er alternativet. Jeg liker ikke kaffe.
![]() |
#16 |
intro
|
![]() Sv: Varm drikke?
Det kan nok stemme, ja - i alle fall tror jeg vanene er annerledes. Mine foreldre drikker knapt kaffe i det hele tatt, men svigermor har traktekaffe på kanna til enhver tid. Sist de var på besøk, oppstod det misstemning fordi jeg ikke ville ofre en av termosene våre som kaffekanne.
![]() |
![]() |
#17 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Varm drikke?I snitt en kopp. Enten kakao eller te.
![]() |
#18 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Varm drikke?Traktekaffen her på huset har blitt sur de siste månedene. Jeg sørger for at trakteren blir renset med jevne mellomrom - men har ikke alltid kontroll over kolben og kaffekanna.
![]() |
#19 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Varm drikke?For tida blir det ca en halv kopp te hver dag, for den rekker alltid å bli kald før jeg blir ferdig med den. Drikker litt kakao innimellom også, men kaffe klarer jeg ikke.
![]() |
#20 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Varm drikke?Tung kaffekjerring melder seg. Drikker 1-2 kopper om morgenen, og 2-3 i løpet av arbeidsdagen. Og en til barne-tv. Drikker også te i lunsjen og en gang iblant om kvelden.
![]() |
|
|