|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Hundebæsj!!!
Blæh, det er jo bare ekkelt. |
|
|
|
#3 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hundebæsj!!!Jeg hender jeg kaster bæsjeposen i nærmeste søppelkasse jeg også om det er langt hjem, så jeg slipper å bære på bæsjen hele veien. Det skulle vært mye mer søppelkasser rundt omkring som er beregnet for turgåere.
|
|
|
#4 |
|
TittelTøs
|
Sv: Hundebæsj!!!Helt enig! Det er altfor lite søppelkasser rundt omkring.
|
|
|
#7 |
|
Den paranoide androide
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå er det bare i tegneserier at strutsen stikker hodet i sanden for å gjemme seg. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hundebæsj!!!Det er så trasig med hundeeiere som ikke gidder å plukke opp etter seg- for vi som faktisk gjør det, føler oss uglesett. Og enda værre er de som plukker opp, for så å kaste posen |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hundebæsj!!!Jeg må bare få tilføye at det er utrolig irriterende når folk surt kommenterer "håper du har tenkt å plukke opp det der" med skikkelig bitchete stemme når hunden setter seg i bæsjeposisjon og du allerede har hånda ned i lomma for å fiske frem pose.
|
|
|
#10 |
|
Yes, we can!!
|
Det forstår jeg, men når det er sånne mengder som nå, så
|
|
|
#11 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Ja, det oppsummerer vel mine tanker om emnet også. Kan jeg få tilføye en |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Curlingkone
|
Det du opplever er sånn ca like irriterende som når vi hundeeiere opplever at mennesker som ikke selv har hund slipper løs barna sine på hunden din fordi de vil koooose med den søte hunden. Det er ikke alltid det passer det heller. Det kan da ikke være så vanskelig å holde orden på barna sine?
|
|
|
#13 |
|
Halloen!
Jeg vet ikke helt om jeg vil ta imot når du kaster ballen til meg. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
pretty ballerina
Hvor: Oslo
Sv: Hundebæsj!!!Parken som er vår nærmeste nabo ser ut som et stort hundetoalett, siden jeg alltid har en rull med poser i lommen har jeg prøvd å tilby pose til de som ikke plukker opp, men får stort sett bare det onde øye tilbake. Parken er full av akende barn, det er ikke få ganger poden har kommet hjem med hundedritt på dressen etter å ha lekt der. Det er synd at dustete hundeeiere skal ødelegge så mye for alle de som faktisk plukker opp etter dyret sitt.
|
|
|
#17 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hundebæsj!!!Jeg ser ikke folk i bånd, ergo må kjæledyrene bort.
|
|
|
#18 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Hundebæsj!!!Folk skapte kjæledyrene. Folk går tur med kjæledyrene og plukker ikke opp etter de.
|
|
|
#19 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hundebæsj!!!Det folk skapte, kan folk fjerne. Lettere å fjerne kjæredyrene enn folkene.
|
|
|
#20 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hundebæsj!!!:dont't get me started:
|
![]() |