|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Trenger BH-ekspertise!
Jau. Jeg har på meg 75G nå. Har en 70FF liggende, og det gikk ganske greit, selv om cup-en kanskje var pittelitt liten. Tipper jeg kommer til å ligge på 70FF en stund, men etter jeg er ferdig slanket lurer jeg på om jeg kommer ned på 65 kanskje. Og cup A sikkert.
![]() |
#22 |
intro
|
Det er ikke noe å le av!
![]() |
![]() |
#23 |
er her
|
![]() Sv: Trenger BH-ekspertise!Jeg var å prøvde Bher i byen og der fant jeg ut at 75F var passe, derimot når jeg var på lagunen så passet ikke 75F, men jeg måtte ha 70G. (Husker ikke navn på butikkene og ikke husker jeg merke på BH heller og orker ikke ta den av for å sjekke.) Så min erfaring er at det er forskjell på merkene, forøvrig er den i str 70G slappere enn den i 75, selv om den første kostet mer.
![]() |
#24 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Trenger BH-ekspertise!Jeg lurer også litt. Jeg har blitt en del slankere det siste året, og lurer på om jeg egentlig bør ha mindre cup nå. Men jeg beholder omkretsen, da? (tror ikke jeg har blitt noe smalere rundt brystkassa, nei.
![]() |
#25 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Trenger BH-ekspertise!Jeg bruker 75 rundt, så det ville ikke overraske meg om du skal ha 70, MinaX.
![]() |
![]() |
#26 |
Erfaren nok
|
Forskjellen er vel at det for meg vil bli en A-cup full av skinn og ikke noe pupp egentlig. Det var en sånn panikk-tørr-latter altså. Ikke det at jeg lo av A-cup i seg selv
![]() |
#27 |
En som trener
|
Det var jo ikke så verst pris da. Kanskje jeg skal dra til LaLina, kan jo være greit å bli målt skikkelig en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Aha!! Da skjønte jeg hva du mente
![]() |
#29 |
Passiv
|
![]() Sv: Trenger BH-ekspertise!Det varierer fra merke til merke også. Jeg har 80DD eller 85D i Charnos, 85DD i Freya og 80E i Fantasie. |
![]() |
![]() |
#30 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger BH-ekspertise!Varierer veldig, ja. Jeg har 75G i Freya og Panache fra hhv. LaLina og Bravissimo, men samme størrelse blir egentlig litt stram rundt i en modell fra Triumph. Ta deg en tur til La Lina. De har ikke bare SVINDYRE bh-er. Også sånne i 400-700 kr.-klassen. (Jeg prøvde en til 1200,- der. Skikkelig fin, men akk så skikkelig dyr! Den ble igjen i butikken.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Epikur
|
Ja, det vil jeg tro.
![]() |
#35 |
En som trener
|
Jeg betalte 1800 for tre BH'er, en truse og en BH-forlenger (trengte det til den ene). |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
En som trener
|
Jeg sa at jeg ikke ville ha de aller dyreste. Jeg skal uansett ikke ha med masse blonder og sånt, for det klarer jeg ikke å gå med, og de enklere modellene er en del rimeligere, tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
intro
|
![]() Sv: Trenger BH-ekspertise!Men hvis man må ha BH-forlenger, er vel størrelsen feil?
![]() |
![]() |
#39 |
En som trener
|
Det trodde jeg også, men LaLina-damen mente at siden den satt så perfekt i cuppen, ville 75F bli for liten og 75G for stor i cuppen (altså at 70G-cupstørrelsen var den optimale i den BH'en). Og forlengeren skulle bare være for de første par ukene, og vil gjøre at BH'en varer lengre, fordi det tar enda lengre tid før jeg er på innerste hakk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Epikur
|
![]() Sv: Trenger BH-ekspertise!Man bruker bare forlengeren den første perioden, det er jo en fin måte å forlenge levetiden til BH'en på.
![]() |
|
|