|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Epikur
|
![]() Sv: Kåring: FPs største nerdJeg har excelark til det meste. Jeg alfabetiserer alt av plater og bøker. Jeg har garn sortert etter kvalitet og farge. It makes me happy.
![]() |
#22 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Kåring: FPs største nerdInnser at jeg mangler store deler av nerdegenet - men jeg har elefanthukommelse om ikke annet...*pussig nok fester det seg mest unyttig informasjon da*
![]() |
#23 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Kåring: FPs største nerd
Og du, folk som velger å gå på folkehøyskole, og faktisk gå allmenne fag der, må nok ha noe nerdete i seg.
Jeg var nerdete, men så har jeg mistet det et eller annet sted på veien. Men jeg er fremdeles glad i lister, system og dingser da. Og tall.
Toffen var den første jeg tenkte på da jeg så denne tråden.
![]() |
#24 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Kåring: FPs største nerdJeg begynner å angre på hele tråden. :allergisk mot excel:
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Ansvar for egen luring
|
Som femtenåring.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Passiv
|
![]() Sv: Kåring: FPs største nerdJeg synes vel exelorganisering av altmulig er mer i kategorien "ryddemani" enn i kategorien "nerd"? |
![]() |
![]() |
#28 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kåring: FPs største nerdMen altså, å sortere ting gjør en ikke automatisk til nerd syns jeg. Bare litt koko. Jeg syns det er mere nerdete å være helt utrolig opptatt av et tema, slik at man kan ekstremt mye mer enn gjennomsnittet og ikke greier å skjule entusiasmen sin for det.
![]() |
#29 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#30 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Kåring: FPs største nerdJeg er over gjennomsnittet opptatt av rare/underlige/gale menn. Og jeg klarer ikke for mitt bare liv å skjule min entusiasme.
![]() |
#31 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Kåring: FPs største nerdJeg elsker sår og drømmen er å jobbe med det på heltid. Sengelektyre er gjerne "the foot in diabetes" på sommerferie. Dessverre er det ikke alle som setter pris på bildene i bøkene mine om jeg leser f.eks på offentlig transport.
![]() |
#32 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det synes jeg også.
![]() |
#33 |
Spent ?
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kåring: FPs største nerdOff topic, men jeg må bare si at det var en tid i livet mitt (type barneskole-videregående) - at det å bli kalt nerd, slett ikke ble ansett som noe kult |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Mother of Dragons
|
Enig. Jeg er veldig nerdete, men skifter litt hva jeg nerder på, Toffen er mer nerdete på ett tema og det er ekstranerdepoeng.
![]() |
#37 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kåring: FPs største nerdJeg har aldri brukt et Exelark, tror jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Erfaren nok
|
You and me!
![]() |
#39 |
Passiv
|
![]() Sv: Kåring: FPs største nerdLitt nerdete kan jeg vel være, men jeg veksler på hva jeg nerder med - men når jeg har interessert meg for et tema, så klarer jeg ikke å tenke på noe annet før det går over, og jeg sklir over i neste tema. Eller - kanskje jeg vare er ensporet |
![]() |
![]() |
#40 |
Passiv
|
![]() Sv: Kåring: FPs største nerdm^2 har forresten et yrke som automatisk burde kvalifisere til nerdestatus. |
![]() |
![]() |
|
|