|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fem løse barn - lappen røkHadde helst sett en enda sterkere reaksjon enn lappløs i 3 uker! Altfor mange som kjører rundt med løse barn i bil dessverre.
|
|
|
#5 |
|
Pauset
|
Sv: Fem løse barn - lappen røkVeldig bra! Sjåføren har ansvaret for sine små passasjerer. Flott at dette også kom fram i media. Jeg så et lite barn i dag som satt løst i forsetet. Så ut som barnet sto på gulvet foran forsetet. Skremmende! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Fem løse barn - lappen røkEnig med røkla. Og så må jeg fnise av Budstikka.
|
|
|
#8 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fem løse barn - lappen røkHelt på sin plass. Og med tanke på at det her er snakk om to lovbrudd; løse barn, og for mange passasjerer, så er 3 uker altfor lite.
|
|
|
#9 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Fem løse barn - lappen røk
Må bare signere denne jeg.
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fem løse barn - lappen røkRiktig avgjørelse av politiet, men sjåføren burde fått strengere straff
|
|
|
#14 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Fem løse barn - lappen røkEn godt utført jobb av politiet, men synd at lappen bare røk i tre uker. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fem løse barn - lappen røkBra at de tok fra ham førerkortet, selv om det bare var for tre uker. Men jeg synes de undergraver viktigheten av straffen når de gir ham dispensasjon til å kjøre hjem med tre av barna rett etter at førerkortet er beslaglagt. Hvorfor det? Var det for ubeleilig for politiet å kjøre alle hjem?
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
De var rundt ti år. Om han da setter dem fast med sikkerhetsbeltet så er de lovmessig godt nok sikret. Det var nok fordi de var fire bak at de ikke var sikret i utgangspunktet, men nå tok politiet et par og da ble det seler nok til resten. |
|
|
|
#19 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Går det ikke på høyde? 140 cm eller noe sånt? Hvor lang er en unge på 10-12 år, sånn gjennomsnittlig?
|
|
|
#20 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Min 11-åring er 155 cm, men er noe lang for alderen. Jeg tror mange 10-åringer er 140 cm. Stemmer bra med størrelsene i butikken også, 10 år er jo str 140.
|
![]() |
|
|