|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Textrovert
|
![]() Fem løse barn - lappen røkPersonlig jubler jeg over politiets reaksjon her, men leserinnleggene tyder på at mange ikke er enige. Overdrev politiet? Er barna våre vårt eget ansvar i den grad at vi SELV bør foreta sikkerhetsvurderinger i bil? Burde politiet prioritere andre ting enn dette?
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Fem løse barn - lappen røkDet er ulovlig å kjøre med usiktrede barn i bil, så da bør vel inndraging av lapp være en ok reaksjon? Det var dessuten bare for tre uker, etter hva jeg leser i kommentarene.
![]() |
#7 |
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fem løse barn - lappen røkJeg synes også reaksjonen var helt på sin plass.
![]() |
#8 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Fem løse barn - lappen røkJeg syns dette var en helt fair reaksjon og kanskje sjåføren tenker seg om neste gang. Jeg har flere ganger vurdert å ringe politiet og be dem ha beltekontroll ved barnehagen vår, for der er det mye rart jeg har sett. Men jeg har enda ikke gjort det.
![]() |
#9 |
Twinsouls
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fem løse barn - lappen røk
Signerer her.
![]() |
#10 |
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fem løse barn - lappen røkHelt riktig, er min mening.
![]() |
#12 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fem løse barn - lappen røkVeldig bra. Burde vært gjort mye mer, altså ta førerkortet når man kjører med barn usikret.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Fem løse barn - lappen røkSer ut som sjåføren selv prøver å delta i diskusjonen...
![]() |
#16 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Fem løse barn - lappen røkGrei reaksjon, og greit at det blir medieoppslag, så har det kanskje en preventiv virkning også.
![]() |
![]() |
#17 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fem løse barn - lappen røkSelvsagt var det en passende straff, førerkortet skulle vel helst ha røket for en litt lengre periode enn skarve 3 uker, spør dere meg. Jeg er veldig overrasket over innleggene under artikkelen, vet ikke folk om at dette faktisk er ulovlig? VET ikke folk det? Det virket ikke sånn ut fra noen av kommentarene.
![]() |
#19 |
Passiv
|
![]() Sv: Fem løse barn - lappen røkVeldig bra tenker jeg. |
![]() |
![]() |
#20 |
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fem løse barn - lappen røkHadde helst sett en enda sterkere reaksjon enn lappløs i 3 uker! Altfor mange som kjører rundt med løse barn i bil dessverre.
![]() |
|
|