|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Liker ikke type 3.
|
|
|
|
#2 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Jeg synes type 3 er verst. Jeg har blitt lurt trill rundt et par ganger, og blir like sjokkert hver gang over at noen kan lyve bevisst for å lure andre. Sånt blir jeg sint og skuffet av, for enkelt ganger blir man jo engasjert i andres liv og opplevelser. Om det viser seg å være løgn og oppspinn, ja, da blir jeg nesten "imponert" over hva enkelte får seg til å gjøre.
|
|
|
#3 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?1 og 2 er morsomme. Kanskje litt slitsomme. Men det er det jo bare å stenge av.
|
|
|
#4 |
|
Metallica!!
|
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?
Men når man har møtt dem da? Og til og med gått god for dem i mange settinger. Man føler seg veldig brukt altså! Og teit, dum, usikker, og ikke minst så får man dårlig samvittighet fordi man har introdusert trollet for andre mennesker, og gått god for det.
|
|
|
#5 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Man føler seg også maktesløs overfor sånne troll når man har oppdaget dem + kjenner dem rl og skal forklare andre at all den følelsesmessige balubaen er oppspinn, at ungene er friske og økonomien flott, og at trollet slett ikke er noen snill, føyelig og mild person. Da hender det ganske ofte at de som er lurt (men nekter å innse det) blir veldig sint på deg, og trakasserer deg både direkte på nett og rl og indirekte ved å spre shiiiit om deg. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Metallica!!
|
Ja ikke sant.
|
|
|
#7 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Jeg kjenner en som er som et type-tre-troll IRL, bare at han skjønner nok ikke selv at han troller. Han utbroderer nemlig bare, og forteller gode historier, og glemmer at de ikke er helt sanne i prosessen.
|
|
|
#8 |
|
Helt konge
|
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Det er veldig fascinerende Allium. Og skremmende. Jeg tror at det er noe av grunnen til at man så ofte blir i tvil om det er meg eller h*n det er noe "galt" med. Det at h*n innimellom virker riv ruskende gal, for så i neste øyeblikk eller setting fremstår som tilsynelatende normal. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Den første er seg selv og et koselig lite samleobjekt. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Jeg ser den. Det var ikke meningen å være nedlatende eller overlegen. Man tror vel ikke man kan la seg narre eller rive med, før skaden er skjedd.
|
|
|
#16 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
En viss grad av sunn skepsis er jo greit. Men jeg vil mye heller være en person som går ut fra at mennesker er greie og ærlige, enn en som går ut fra at alle er ute etter å lure meg.
|
|
|
#17 |
|
Metallica!!
|
Que?
|
|
|
#18 |
|
Yes, we can!!
|
|
|
|
#19 |
|
|
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Håkkei, for å være seriøs. (Siden Heiko er streng og det er skummelt! |
|
|
|
![]() |
|
|