|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Den perfekte hverdag ville være som nå, med et par små justeringer. Det vil si meg i studier (etter hvert jobb) som jeg trives med, harmoniske unger, og god tid sammen. Friske og raske. Hvor vi er i verden spiller mindre rolle, så lenge vi har det fint sammen.
|
|
|
#2 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Romslig økonomi, god helse, en mann som "ser" og tar ansvar og unger som ikke krangler. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?En hverdag vil vel si en dag med jobb.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Akkurat nå? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Begynne på jobb kl 9 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Mer penger, mindre jobb, vaske/rydde/strykehjelp. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Jeg elsker livet mitt som det er nå, og ville ikke endret på noe. Eller jo, jeg skulle ønske at arvingen ikke var allergisk mot hest, så jeg fortsatt kunne drevet med hester. Bortsett fra det vil jeg ha det som vi har det.
|
|
|
#8 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Jeg skulle ønske at døgnet hadde flere timer, eller at arbeidsdagene var litt kortere. Synes hverdagsettermiddagene våre blir litt hektiske. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Jeg har den perfekte hverdag, virkelig. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Den perfekte hverdag for meg er egentlig sånn som vi har det nå, med få endringer. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Den perfekte hverdag er nå... men med ett hjem i stedet for to, og med et bedre liv for mellomste sønnen min enn han har i dag. Kunne selvsagt ønsket meg forskjellig annet og, men det er materielle ting og betyr egentlig lite så lenge vi har så vi klarer å få det til å gå rundt hver dag. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Det største savnet mitt i hverdagen er egentlig mer fritid, som igjen ville gitt litt mer overskudd. Også er jeg godt forsynt med vinter nå og lengter etter våren. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Epikur
|
Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Det er mulig jeg er skikkelig rar, men jeg synes hverdagen er ganske perfekt som den er. Vi ler fra magen hver dag, vi har det kjekt sammen, får betalt regningene, elsker hverandre, har friske unger, er friske selv og har mulighet til å gjøre kjekke ting innimellom. Interessante jobber, godt nettverk. Vi har det utrolig bra, altså. :takknemlig: Ikke er det krig, sult, krig, tsunami, jorskjelv eller noe. Bare god gammeldags forutsigbar trygghet med kjempefin mann som er snill og pen.
|
|
|
#14 |
|
En som trener
|
Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Jeg sier egentlig som Mim og MinaX at jeg føler at jeg har det bra. Mine perfekte hverdager kommer når jeg har sovet godt og vi får en grei morgen. Når ingen har planer etter jobb/SFO slik at vi har en rolig ettermiddag sammen, spiser middag, har tid til lekser og til prating. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
snart helsesøster
|
Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Det ville vært å jobbe kanskje tre dager i uka, fra ti til to. Og tjene dritbra. He he. Kan nok ikke forenes de to der.
|
|
|
#17 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Det meste går greit, dersom man har helsa i behold. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Peppy!
|
Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Hverdagene våre er ganske bra, med unntak av én ting; VINTER! Hvis det var sol og varmt hver dag ville vi fått økt livskvalitet, hvor vi kunne lekt ute etter barnehage og jobb. Men det er egentlig det eneste jeg er misfornøyd med. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Er vel rimelig fornøyd, men kunne gjerne tenkt meg en litt romsligere økonomi. Litt for lenge siden frisør, litt for mye gamle/slitte klær og litt lite reising. Litt mer overskudd hadde vært fint, selv om jeg ikke kan klage sånn sett. Ikke så lenge siden vi flyttet så skulle gjerne hatt det gamle nettverket mitt rundt meg her også |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| hverdag |
|
|