|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
prøver tilpasse seg livet
|
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Den jeg har..
![]() |
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Jeg veksler mellom å ønske med flerfoldige millioner og stort hus i varmt strøk med basseng og full pakke, til å være veldig fornøyd med det jeg har i dag.
![]() |
#4 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Jeg skulle ønske at jeg hadde det litt bedre med meg selv. Der jeg ikke var preget av de psykiske plagene mine, og at jeg kunne fungerer som "vanlige" folk. Jeg skulle ønske jeg klarte å stå opp hver morgen, og tenke: Dette blir en fin dag. Ikke at: Nok en ny dag, og så glede seg til å finne senga igjen.
![]() |
#5 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Jeg aner ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Live and let live
|
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Den perfekte hverdag ville være en der hele familien sto opp i halv syvtiden og var duggfriske og opplagte, og gikk ut på en god frisk løpetur en halvtime, inn igjen, dusjet og kledd på oss til halv åtte, ferdig med frokost klokken åtte, i bilen og på skolen og barnehagen til halv ni.
![]() |
#7 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?For meg er en perfekt hverdag en dag alle er friske, solen skinner og vi har greit med tid på morgenen. Det holder egentlig, men jeg må gjerne i tillegg ha noen artige forelesninger, klare å finne på noe ekstra godt til middag, mannen må gjerne komme litt tidlig hjem, og dagen må gjerne avsluttes med tull og tøys og dans på stuegulvet med jentene.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?I en perfekt hverdag har jeg god tid og masse overskudd. Et stort nettverk av venner og familie rundt meg og alle i familien er sunne og friske
![]() |
#9 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?
Må legge til at en dag som den jeg får i morgen, mann og barn på reise og 18-20 damer på middag og fest, er en type dag jeg gjerne kunne tatt fler av. Og jeg kjenner meg veldig igjen i den drømmen til Agenten, om stilig leilighet sentralt i Oslo, kul jobb og barnefri - den dukker ofte opp på de kjedeligste og mest slitsomme dagene.
![]() |
#10 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Jeg er fornøyd så lenge vi er friske (fått litt nytt perspektiv på akkurat det, takket være bla deg), og så lenge jeg har en hverdag hvor jeg gjør noe jeg liker + penger nok til å kunne unne meg litt ekstra. Det eneste jeg savner av materielle ting er en bil og kanskje litt flere anledninger til å komme seg bort/på ferie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?En jobb jeg kan godt og trives i, med gode kolleger og morsomme ting å gjøre.
![]() |
#12 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Har det egentlig akkurat som jeg ønsker akkurat nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?At det er en hverdag rett og slett. En sånn helt vanlig dag. Med unger som har helt vanlige dager. Med jobb og trening og kos foran tv på kvelden. Med elsket mann og post-pubertal katt og gode følelser. |
![]() |
![]() |
#15 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?En perfekt dag for meg ville vært å vinne hovedgevinsten i lotto, så tok vi det derfra.
![]() |
#16 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Ja det er selvsagt en drøm da. At jeg ikke tenkte på det før nå |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?En perfekt hverdag for meg ville vært en hverdag uten (p)syke henvendelser fra særkullsbarnas mor!
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Hm. Det hender jeg drømmer veldig om en jobb jeg drar til om morgenen og legger fra meg når jeg drar om ettermiddagen, fungerende leilighet, bil uten komplekser, hjemmelaget middag og fast leggetid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Jeg tror ikke på perfekte dager, men på å gjøre hver dag så god som man kan. Overskudd til å se hverandre gjør hverdagene gode!
![]() |
#20 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?God og romslig økonomi, god helse - ingen skavanker bare masse overskudd og glede, lykkelig og glad og sammensveiset familie, mange nærme venner, romslig og luftig hus - gjerne landelig, og bare 2 mnd full vinter i løpet av sesongen!! Sydentur eller annen reise minst 2-3 ganger årlig. Og en annen jobb...med max 6 timers-dag! Det hadde vert drømmen det........... * sukk* |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
hverdag |
|
|