|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere (du) som leser 10-15 bøker i mnd ...
Der har du meg også. Elsker å lese, hvor som helst og når som helst (ja, nesten da). Ser lite på tv, leser i stedet
|
|
|
#22 |
|
By the Sea
|
Sv: Dere (du) som leser 10-15 bøker i mnd ...Alt dreier seg om prioritering, da - gjør man mye av noe, gjør man mindre av noe annet.
|
|
|
#23 |
|
intro
|
Samme her - vi har nå vært uten TV i halvannen måned, og jeg har knapt merket det. Internett, derimot, er en liten tidstyv.
|
|
|
|
#24 |
|
Epikur
|
Sv: Dere (du) som leser 10-15 bøker i mnd ...Jeg leser alt mellom 1 og 10 bøker i måneden. Det kommer an på måneden og bøkene, rett og slett. Jeg leser mange bøker samtidig, har en ved sengen, en på Minstes rom (hun må av og til ha selskap for å sovne og da kan jeg likegodt lese litt) en i sekken som jeg leser på bussen og ellers noen her og der rundt i huset. Jeg har det likeens med strikketøy og har et par liggende rundt for å kunne strikke noen omganger her og der. Det blir minst en time lesing hver dag, gjern mer. 20-60 min på bussen + halvtime på sengen eller mer. Pluss kanskje en halvtime eller mer på MInstes rom, pluss pluss...
|
|
|
#25 |
|
Epikur
|
Valget mellom eksmenn og bøker er latterlig enkelt.
|
|
|
#26 |
|
Ekvilist
|
Sv: Dere (du) som leser 10-15 bøker i mnd ...Jeg leser hovedsaklig på senga om kvelden, og legger meg litt tidligere enn før for å få mer lesetid. Leser også noe på dagtid i helgene. Har alltid lest fort, leste gjerne to-tre bøker (av typen Nancy Drew etc.) i løpet av en ettermiddag/kveld da jeg var barn.
|
![]() |
|
|