Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Dere (du) som leser 10-15 bøker i mnd ...

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-10, 19:38   #21
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere (du) som leser 10-15 bøker i mnd ...

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg kunne fint funnet på å lese ti bøker på en måned. Jeg leser på bussen, på toget, på do, mens jeg går fra bussen til jobben, i bilen, mens jeg venter, om kvelden, om morgenen.

Hadde jeg kunnet, så hadde jeg lest i dusjen.

Der har du meg også. Elsker å lese, hvor som helst og når som helst (ja, nesten da). Ser lite på tv, leser i stedet

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-10, 20:10   #22
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alt dreier seg om prioritering, da - gjør man mye av noe, gjør man mindre av noe annet.
Sånn er det jo bare, selv om Enkelte Ryddere synes å mene noe annet.

Når jeg leser mye, nedprioriterer jeg TV/PC om kveldene.

Gammel 19-02-10, 20:11   #23
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Ser lite på tv, leser i stedet

Samme her - vi har nå vært uten TV i halvannen måned, og jeg har knapt merket det. Internett, derimot, er en liten tidstyv.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-10, 21:39   #24
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg leser alt mellom 1 og 10 bøker i måneden. Det kommer an på måneden og bøkene, rett og slett. Jeg leser mange bøker samtidig, har en ved sengen, en på Minstes rom (hun må av og til ha selskap for å sovne og da kan jeg likegodt lese litt) en i sekken som jeg leser på bussen og ellers noen her og der rundt i huset. Jeg har det likeens med strikketøy og har et par liggende rundt for å kunne strikke noen omganger her og der. Det blir minst en time lesing hver dag, gjern mer. 20-60 min på bussen + halvtime på sengen eller mer. Pluss kanskje en halvtime eller mer på MInstes rom, pluss pluss...

Gammel 19-02-10, 21:40   #25
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Min kjære er dog ikke så glad i alle lesingen..han surner litt. Som eksmannen min også gjorde, han ba meg velge mellom ham og bøkene.

Valget mellom eksmenn og bøker er latterlig enkelt.

MIn mann per nuh og for evig er en lesehest selv og leser også over alt.

Gammel 22-02-10, 19:31   #26
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg leser hovedsaklig på senga om kvelden, og legger meg litt tidligere enn før for å få mer lesetid. Leser også noe på dagtid i helgene. Har alltid lest fort, leste gjerne to-tre bøker (av typen Nancy Drew etc.) i løpet av en ettermiddag/kveld da jeg var barn.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:34.