|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Er du opptatt av utseende?
|
|
|
#2 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du opptatt av utseende?Tydeligvis ikke så veldig opptatt av utseende, nei... Børster hår og har i hestehale. Mascara sånn en gang i fjortendagene, sminke om jeg skal ut på livet. Og julaften/nyttårsaften. Så cirka seks ganger i året?
|
|
|
#3 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Er du opptatt av utseende?Nei. Jeg bruker svært sjelden sminke. Jeg leverer ikke i bhg med bustete hår (jeg ser ut som Kramer om morningen
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du opptatt av utseende?Jeg kan godt både hente/levere i barnehagen, og dra på butikken i slaskete joggebukse, lue over sovehår, og uten sminke. Jeg sminker meg alltid før jeg drar på jobb, men den ene gangen jeg kom på jobb med maskara på det ene øyet og ikke det andre, da ble det uten på begge gitt.
|
|
|
#6 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Er du opptatt av utseende?Ja, jeg er opptatt av utseende. Jeg sminker meg hver morgen, prøver å se OK ut på håret og er ganske velkledd,tror jeg. Jeg trener om kvelden og ser fresh ut på vei til trening og ser ut som et vrak på vei hjem. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Er du opptatt av utseende?Egentlig er jeg det, men er jeg trøtt skipper jeg glatt sminke. Men jeg kjenner meg bedre og føler meg mer vel når jeg er pen i tøyet, på håret og har sminke. Men det er overhode ikke hver dag. I tillegg fryser jeg sånn vinterhalvåret. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du opptatt av utseende?Hvis det å være opptatt av utseende er ensbetydende med å bruke mascare / sminke - så bryr jeg meg nok ikke overhode. Sluttet med øyesminke etter at jeg begynte å reagere på det når jeg satt foran data-skjermen. Så sminke er kun til fest. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du opptatt av utseende?Det kommer veldig an på hvor jeg skal hen og hvem jeg forventer å treffe. Skal jeg være "blandt folk" er jeg nøye med både klær og sminke, ja.
|
|
|
#11 |
|
Ferdiglada
Sv: Er du opptatt av utseende?Barnehagen er en ting, men eg går ALDRI på jobb uten sminke. Aldri.
|
|
|
|
#13 |
|
intro
|
Sv: Er du opptatt av utseende?Altså, jeg er ikke det minste redd for å troppe opp på butikken direkte fra joggetur - og å ankomme kontoret høyrød og nyjogget har jeg gjort stadig vekk, med alt annet ann fancy treningsantrekk. Likevel er jeg jo virkelig forfengelig. Betyr det at jeg er litt splittet?
|
|
|
|
#14 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Sv: Er du opptatt av utseende?Jeg går ikke ut døra uten mascara....
|
|
|
#15 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Jeg har problemer med det, jeg føler meg rett og slett ikke vel når jeg går slik ute blant folk, føler alle stirrer og jeg skjemmes. Det er jo MEG det er noe galt med, absolutt. Jeg er veldig utadvendt, lite sjenert og har ikke dårlig selvbilde (med unntak av på noen områder), men akkurat her har jeg litt problemer. Eller, det er for meg ikke noe stort problem i og med at det tar 2 sekunder å sminke seg, og jeg aldri går i joggebukser bortsett fra av og til hjemme på kveldene, men jeg skjønner jo at det ikke er noen sunn tankegang. Kanskje det henger igjen fra da jeg var overvektig og hele tiden følte meg beglodd.
|
|
|
#17 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Er du opptatt av utseende?Jeg er midt ¨på treet her føler jeg. Om sommeren når jeg har fått litt farge gidder jeg ikke tenke på sminke. Nå på vinerstid har jeg tørr, nuppete og irritert hud, da bruker jeg foundation om jeg skal ut av døra, om så bare i butikken.
|
|
|
#18 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Er du opptatt av utseende?Jeg tror jeg er normalt opptatt av utseende. Jeg liker å ta meg godt ut, men trenger ikke stivpynte meg for å føle meg vel. Men å gre gjennom håret og føle at jeg ser sånn noenlunde ut er nok et minimum før jeg går i butikken e.l.
|
|
|
#19 |
|
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Sv: Er du opptatt av utseende?Jeg er litt opptatt av utseendet mitt. Nå for tiden plager det meg litt at huden har blitt helt forferdelig etter siste svangerskap. Ser ut som en kvisete fjortis, og det hjelper heller ikke at jeg er så blek at jeg nærmer meg blå-hvit i ansiktet. Kanskje jeg skal bite i det sure eplet og ta litt sol. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
ræv med ører
Jeg er akkurat omvendt: Jeg går aldri ut uten sminke. Ikke engang når jeg er på stranden eller på joggetur. Ikke noe tung foundation og rouge, men øyenskygge, mascara, concealer og gjerne leppestift er (nesten) alltid på.
|
![]() |
|
|