|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å beregne ...Pasta ja....det klarer ikke jeg beregne...
![]() |
#22 |
Audacious
|
![]() Sv: Å beregne ...Jeg er knallgod på å beregne tid, legger alltid inn buffertid og kommer praktisk talt aldri for seint til noe. Jeg er familiens logistikksjef og legger opp til lure reiseruter, praktiske løsninger og effektivt samarbeid. Men heller ikke jeg klarer å beregne pasta. Mystisk.
![]() |
#23 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å beregne ...[quote=SpetakkelRandi;2172750] .............
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å beregne ...Nja, det er vel med det som med mye annet, noen er født naturtalent, mens andre må øve, øve jevnt og trutt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Å beregne ...Jeg kan i hvert fall bekrefte at det med å beregne tid kan både avlæres og gjenlæres. Jeg ble ganske preget av kulturen i forhold til å komme for seint da jeg bodde i Latin-Amerika - kom jeg tidsnok, måtte jeg som regel vente minst en halv time eller mer, og da begynner en å legge inn buffer andre veien. Da jeg kom hjem til Norge sleit jeg litt med å være så pinlig nøyaktig presis som det forventes her, men jeg lærte meg det igjen. Det hender jeg kommer litt for seint, men ikke mye. Penger går sånn noenlunde greit også - dvs, jeg kan ha dårlig råd rett før lønning, men jeg har alltid buffer og kjøper aldri dyre klesplagg hvis jeg egentlig ikke har penger. Jeg tror det kan læres, dessverre mest på den kjipe måten ved at kontoen er tom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
I mål
|
![]() Sv: Å beregne ...Tja, det kan vel læres. Jeg er god på å beregne det aller meste (ikke pasta...), særlig god på tid vil jeg si. Det tenker jeg at jeg delvis har lært gjennom oppveksten. Mannen er/var elendig på tidsberegning, men har vist noe progresjon mens jeg har jobbet med ham |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Å beregne ...
![]() |
#28 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Å beregne ...Hvis det var for lite med to brød for to uker forrige gang, skriver du tre brød på handlelista denne gangen.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Passiv
|
![]() Sv: Å beregne ...Det høres ut som du har en jobb å gjøre med å systematisere tilværelsen litt. |
![]() |
![]() |
|
|