|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utemøbler av hvilket materiale?Vi har plastrotting, og er veldig fornøyd med det. Hadde tremøbler før, men det ga vi opp...
![]() |
#2 |
blid
![]() Sv: Utemøbler av hvilket materiale?Vi har teakmøbler som oljes hver vår, dvs det er tredje våren de tas fram nå og hittil har vi oljet de hver gang vi har tatt de fram
![]() |
#3 |
Ferdig!
![]() Sv: Utemøbler av hvilket materiale?Vi har hardwood oppe på verandaen. Hatt det i 5 år og det har holdt seg fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Utemøbler av hvilket materiale?Vi har kjøpt dette i dag. Plastrotting. Utrolig digg å sitte i og virker solid. Flettene er flate, og jeg liker det bedre enn de runde.
![]() |
#5 |
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utemøbler av hvilket materiale?
Denne var kjempefin - er det Coop sin?
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
Det er nok Coop sin ja. Kjøpt på Smart Club for 7999,- (og Coop eier jo Smart Club nå, også står det på putene at det er produsert for coop). Heter Mustang/Colibri (stod Mustang i kundeavisen til Smart Club, men står Colibri på. Mulig merket er Colibri og modellen Mustang?
![]() |
#7 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Utemøbler av hvilket materiale?Fint kokos! Jeg er så i tvil om vi skal ha avlapningsmøbler som dere, eller spisemøbler. Aller helst noe som duger til både å slappe av i og å spise ved. Og helst skulle de stått på terassen i går!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Har fått viljen sin
|
Vår terasse har ikke plass til to avdelinger. Vi har en frokostavdeling på forsiden, der morgensolen er - til klokka ett ca. Deretter forsvinner sola til baksiden og er der på ettermiddagen/kvelden. Det er der vi kommer til å spise grillmiddagene - og der jeg skal lese bok på varme sommerkvelder. Jeg tenker også at en benk og noen stoler - samt noen ekstra klappstoler til når vi får besøk blir løsningen. Men hvilken benk? Og hvilke stoler? Jeg har bare sett hvite hagebenker (med unntak av IKEA sin og den liker jeg ikke), men vi er usikre på om det er hvite hagemøbler vi vil ha. Sånne stoler som Plutti og Cille viser er jo absolutt mest behagelige, men de tar så stor plass; det er liksom ikke mulig å skvise inn en ekstra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Utemøbler av hvilket materiale?Hagesenteret rett nedenfor dere er en god start.
![]() |
#12 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Utemøbler av hvilket materiale?Vi har delt terrassen i to og har dette på den ene siden
![]() |
#13 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
![]() ![]() |
![]() Sv: Utemøbler av hvilket materiale?Vi får denne om en ukes tid
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Utemøbler av hvilket materiale?Jeg skal i allefall ikke velge noen form for tre igjen. Vi innså fort at vedlikehold ikke var vår sterke side. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Utemøbler av hvilket materiale?Jeg tror putene får bo i stua på natta i godværsperioder og i uteboden når det regner over lengre tid. Med mindre jeg finner en putekasse som ser grei ut og kanskje til og med kan sittes på også. Eller får noen til å snekre en. (! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Utemøbler av hvilket materiale?Vi har plastrotting sofagruppe. Virkelig elsker sofagruppen. Vi har greit med plass så vi har et rundt bord med stoler rundt i tillegg da. Eller hadde. Stolene er ødelagte så vi må på jakt igjen etter stoler. De skal ihvertfall kunne slås sammen. Tror det blir noe aluminium av noe slag.
![]() |
|
|