|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Utemøbler av hvilket materiale?
Vår terasse har ikke plass til to avdelinger. Vi har en frokostavdeling på forsiden, der morgensolen er - til klokka ett ca. Deretter forsvinner sola til baksiden og er der på ettermiddagen/kvelden. Det er der vi kommer til å spise grillmiddagene - og der jeg skal lese bok på varme sommerkvelder. Jeg tenker også at en benk og noen stoler - samt noen ekstra klappstoler til når vi får besøk blir løsningen. Men hvilken benk? Og hvilke stoler? Jeg har bare sett hvite hagebenker (med unntak av IKEA sin og den liker jeg ikke), men vi er usikre på om det er hvite hagemøbler vi vil ha. Sånne stoler som Plutti og Cille viser er jo absolutt mest behagelige, men de tar så stor plass; det er liksom ikke mulig å skvise inn en ekstra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utemøbler av hvilket materiale?Hagesenteret rett nedenfor dere er en god start.
![]() |
#5 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den må da være gedigen for å romme de store putene som passer i en sånn rottingsofagruppe?
![]() |
#6 |
Dig for victory!
|
1. Ja.
![]() |
![]() |
|
|