|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nå er de her igjenDette er en del av renovasjonstjenesten i Tønsberg Kommune og er helt suverent!
![]() |
#22 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Nå er de her igjen
Oh my!!
![]() |
#23 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Nå er de her igjenOj sånn skulle de hatt her også, det er helt genialt. I Tyskland har de jo en dag eller to i året med dette, det har et spesielt navn. Alle setter ut sofaer, bord, tver og greier de vil bli kvitt og så går folk på "loppemarked" (gratis da) rundt i gatene. Det er jo fantastisk! Jeg og vil ha, men vi har aldri hatt noe sånt her.
![]() |
#26 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Nå er de her igjenSiden jeg startet denne tråden, så har det stått fire biler(hver sin tur) i 10 min hver og rotet i naboens søppel, dratt det uttover og holdt på. Jeg vet ikke hvor miljøvennlig det er akkurat.
![]() |
#27 |
Opp og ned
|
Det hørtes innmari kult ut, for det er en dag som alle er forberedt på det. Her er det en uke hvor det står haugete gamle biler som detter fra hverandre av rust omtrent, de står på tomgang ved hver stor haug bortover gata.
![]() |
#28 |
|
Hæ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Nå er de her igjenMen du kan jo rett og slett bare la være å sette ut da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Opp og ned
|
Ja jeg kan jo sikkert gå til naboen å si at han ikke får lov å sette ut. Det er ikke hos meg, men hos alle naboene.
![]() |
#31 |
Opp og ned
|
Gamle biler som står på tomgang i timesvis! W...t.. Jaja, jeg er sikkert ikke den skarpeste kniven i skuffen, men jeg føler vinninga går opp i spinninga, med tanke på at alle sier det er jo så flott med gjennbruk.
![]() |
#33 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Nå er de her igjentrekk for gardinen eller flytt deg og pc til annet sted?
![]() |
#34 |
Borte
|
![]() Sv: Nå er de her igjenMå si meg enig med de som ikke ser problemet her. Er ikke redd for fremmede og syns det er fint med gjenbruk.
![]() |
#35 |
Opp og ned
|
![]() |
#36 |
snur
|
![]() Sv: Nå er de her igjenSiden dette skjer to ganger i året og varer i maks en uke hver gang tror jeg at jeg hadde satt meg på ett annet rom enn kjøkkenet den lille stunden og latt de holde på. Hadde vært glad for at ting kan gjenbrukes og ikke bare gå i søpla.
![]() |
#38 |
Står på egne ben
![]() Sv: Nå er de her igjenHos oss har jeg aldri lagt merke til noen søppelgravere når vi setter ut grovavfall. Vi leverer fine ting fra oss til gjenbruk, synes det er ille å se alt det fine som naboer kaster. I år hentet de grovavfall så tidlig at ingen fikk satt ut noe pga. all snøen. Da måtte vi satt det midt i veien i boligområdet vårt i alle fall. Litt dumt egentlig, for vi har litt vi skulle vært kvitt. Genial måte å bli kvitt større ting på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Nå er de her igjenJeg hadde kanskje ikke satt prispå folk helt oppi hagen min, men at andre kan bruke det vi kaster er vel bare fint og flott. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Nå er de her igjenDe sorterer videre på Rygg Gjenvinningsstasjon og det er butikk der hvor det som er brukendes kan sleges videre.
![]() |
|
|