|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
maler
|
Sv: Markedsplassen
Å få 100 ryktepoeng er da ikke vanskelig? Klart hvis man bare ferdes på de delene av forumet som ikke teller med vil det jo ta lengre tid. Samtidig, hvis det å få tilgang til markedsplassen og medlemssalongen er er poeng, kan man gjøre en liten innsats for å bli kjent i andre deler av fp. Poenget er jo nettopp at man skal "vite hvor du bor" for å øke tryggheten ved salg. Det er ikke akkurat slik at det er et must å ha tilgang der for å få slanket bodbeholdningen, finn.no er er utmerket sted for kjøp og salg.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: MarkedsplassenDet at du også skal ha 100 i rykte gir markedsplassen en ekstra trygghet, det koster få kalorier og lage 100 innlegg uten innhold, men med 100 i rykte er man sikret at det er en reell bruker på fp man handler med.
|
|
|
#3 |
|
saftig
|
Jeg ser egentlig ikke problemet.
|
|
|
#5 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Hvilket problem er det du ikke ser?
Kan ikke se at noen av brukerne i denne tråden har sagt at de kun ønsker å bruke markedsplassen. Klart finn er et bedre alternativ om man kun er ute etter kjøp og salg, men det er jo ikke det det er snakk om her. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ekvilist
|
Sv: MarkedsplassenLitt av årsaken (eller kanskje hovedårsaken?) til at man fikk de reglene man fikk var vel at flere brukere så og si kun benyttet seg av kjøp/salg-delen av forumet. Og bombarderte forumet med salgstråder og ustoppelig med dytting av tråder uten respons. I tillegg er det behagelig å legge ut ting for salg på et sted hvor man kjenner de fleste forholdsvis godt. Er man generelt interessert i kjøp og salg av brukte ting er Finn stedet, ikke Foreldreportalen.
|
|
|
#9 |
|
saftig
|
Det du klager over. Du sier du har lavt innleggstall fordi du ikke har tid, samtidig som du klager over at du ikke har tilgang til markedsplassen. Da er ikke problemet større enn at du kan velge å være mer aktiv dersom det er så viktig for deg å ha tilgang til markedsplassen. Ditt valg.
|
|
|
#10 |
|
© All rights reserved
|
Safran sier det jeg mener:
Og om du ikke har tid til å bruke forumet men likevel vil kjøpe brukt: Hva er galt med finn?
Og den var til strutsen, om noen lurte. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ekvilist
|
For ikke å snakke om at man har ganske ugreie sanksjonsmuligheter.
|
|
|
#12 |
|
Personlig pessimist
|
|
|
|
|
#13 |
|
© All rights reserved
|
Jeg tror ikke at innlegg i Privatsalong teller ang innleggstall heller. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Helt klart! Saxpia, du bør få deg en avatar. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Fint om du leser hele innlegget mitt før du kommenterer det, om det ikke er for mye å be om. Jeg sier ikke at jeg har lavt innleggstall fordi jeg ikke har tid. Jeg sier jeg har lavt innleggstall fordi jeg ikke har tid til å være aktiv på hele forumet og derfor har valgt å være aktiv på deler av forumet. Når så denne delen av forumet er en del som ikke øker innleggtallet, så ser det for mange ut som om jeg ikke er særlig aktiv. Har ikke sagt at dette er et stort problem. Har sagt at jeg ser hovedinnleggers frustrasjon. Og jeg klager ikke. Men er kanskje ikke så lett å se nyanser i skreven tekst ... |
|
|
|
|
|
#16 |
|
saftig
|
Jeg har ingen problemer med å se nyanser i skreven tekst, men jeg har problemer med å forstå poenget med flisespikkingen din når det gjelder tidsbruk og type underfora. Jeg ser fremdeles ikke at det skal være noe problem med at man ikke får tilgang til kjøp og salg-forumet når man ikke er fast bruker av resten av forumet. Det er fremdeles bare du som har gjort dette valget, og som er i posisjon til å endre på tingenes tilstand.
|
|
|
#17 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: MarkedsplassenBruker man FP som diskusjonsforum eller sted for kjøp og salg? Om man primært vil bruke det til kjøp og salg syns jeg ikke det er rart at en ikke får det.
|
|
|
#19 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: MarkedsplassenEr det ikke bare i skravletråden man ikke får for innleggene, da? :forvirret: |
|
|
|
![]() |
|
|