|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva må jeg tenke på til barnehagestart?Det med lag-på-lag-på-lag med ull er upraktisk på flere måter enn tiden det tar å kle på.
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hva må jeg tenke på til barnehagestart?Tja, lag på lag med ull ga ham ikke mye begrenset bevegelighet i forhold til en vinterdress som var stor og tykk. Nå hadde vi tynne lag da, og han beveget seg ikke sååå mye uansett, men virket mer hemmet av snøen enn klærne. Vi får se, jeg må først vurdere OM vi uansett trenge en ny dress, i så fall er det jo greit med en vinterdress (dog, helst en med uttakbart ullfor, og da er vi jo likelangt som med høstdress og ulldress under...) Erfaringen vintervotter/tynne, vanntette votter med ullvott under (begge av samme merke, så de skal ellers være lik) var jo at ull under tynt var sååå mye varmere enn vinterforede votter... Og MINST like bevegelig.
|
|
|
#23 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Hva må jeg tenke på til barnehagestart?
Joda, men samtidig er han større nå og vil helt sikkert bevege seg en god del en han gjorde i fjorvinter og da er det greit å slippe så mange lag. Jeg ville kjøpt dress med fast for, men det er fordi jeg har hørt at det er så mye prakk med løst for. Dessuten er færre lag bedre når de etter hvert skal kle på seg selv.
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hva må jeg tenke på til barnehagestart?tynne ullvotter under vind/vanntette tynne votter var vinterens løsning, ga større "brukervennlighet" enn de vinterforede, han fikk bevege fingrene med i ull under tynn-løsningen, OG var varmere.
|
![]() |
|
|