|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan en klage på joggesko?Godt å lese denne tråden. Jeg kjøpte sko med pronasjonskorreksjon samt spesialinnlegg på Löplabbet her i helgen. Har løpt en 15 km med dem, og har fått meg noen gedigne gnagsår på fotbuene. Et Nytt Sted Å Putte Compeed På... heldigvis har jeg fortsatt både lapp, boks og bærepose.
|
|
|
#23 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: ved Tyrifjorden
![]() ![]() |
Sv: Kan en klage på joggesko?
Jeg fikk vite av han som solgte meg det første paret at det ikke skulle være god plass mellom sko og tær. Fordi foten ikke skal skli att og fram i skoen når jeg løper.
|
|
|
#24 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du strammer ikke lissene for hardt rundt vristen? Gjør du det har tærna lett for å sovne. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Kan en klage på joggesko?Tror ikke jeg gjør det. Prøver å være bevisst på å ikke gjøre det, men det går jo litt fort i svingene til tider, så det spørs om jeg ikke skal være ekstra påpasselig med dette neste gang skoene skal snøres på! Takk
|
|
|
#26 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
Sv: Kan en klage på joggesko?Kan jeg spørre om hvilken sko det var. Da jeg leste kjede og pris, så begynnte jeg å lure på om det kunne være mine sko til løping ute du har prøvd. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Adidas. Hvit bunnfarge med grå/sølv og rosa. Husker desverre ikke noe mer om den, men ikke særlig dempet.
|
![]() |
|
|