Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Kan en klage på joggesko?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-10, 22:08   #21
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan en klage på joggesko?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Tror ikke jeg har kvitteringa heller - og ikke nettbanktilgang, huff og huff.

Men du har et vitne.

Gammel 28-04-10, 16:04   #22
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Godt å lese denne tråden. Jeg kjøpte sko med pronasjonskorreksjon samt spesialinnlegg på Löplabbet her i helgen. Har løpt en 15 km med dem, og har fått meg noen gedigne gnagsår på fotbuene. Et Nytt Sted Å Putte Compeed På... heldigvis har jeg fortsatt både lapp, boks og bærepose.

Sælgeren sa forøvrigt, at det skulle være et godt mellomrom mellom tærne og skoen.

Gammel 29-04-10, 13:14   #23
ltb
Superaktiv

ltb sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: ved Tyrifjorden
ltb er litt kulltb er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Godt å lese denne tråden. Jeg kjøpte sko med pronasjonskorreksjon samt spesialinnlegg på Löplabbet her i helgen. Har løpt en 15 km med dem, og har fått meg noen gedigne gnagsår på fotbuene. Et Nytt Sted Å Putte Compeed På... heldigvis har jeg fortsatt både lapp, boks og bærepose.

Sælgeren sa forøvrigt, at det skulle være et godt mellomrom mellom tærne og skoen.

Jeg fikk vite av han som solgte meg det første paret at det ikke skulle være god plass mellom sko og tær. Fordi foten ikke skal skli att og fram i skoen når jeg løper.

Gammel 29-04-10, 13:32   #24
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av ltb, her.

Jeg fikk vite av han som solgte meg det første paret at det ikke skulle være god plass mellom sko og tær. Fordi foten ikke skal skli att og fram i skoen når jeg løper.

Du strammer ikke lissene for hardt rundt vristen? Gjør du det har tærna lett for å sovne.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 15:01   #25
ltb
Superaktiv

ltb sin avatar

Standard

Tror ikke jeg gjør det. Prøver å være bevisst på å ikke gjøre det, men det går jo litt fort i svingene til tider, så det spørs om jeg ikke skal være ekstra påpasselig med dette neste gang skoene skal snøres på! Takk

Gammel 30-04-10, 15:17   #26
silje
Superduperaktiv

Medlem siden: Jun 2008
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Kan jeg spørre om hvilken sko det var. Da jeg leste kjede og pris, så begynnte jeg å lure på om det kunne være mine sko til løping ute du har prøvd.
Når den ansatte sa at hun ikke ville GÅTT i dem engang ble jeg litt skeptisk....

Jeg syns mine sitter godt, men kjennes ut til å ha relativt lite demping.
Jeg har fått ødem i ankler og nedre legg etter at jeg tok dem i bruk. Men er usikker på om det har noe med sko eller løping å gjøre.

Kan du si merke og beskrive utsende på skoen du nå har levert tilbake ?

silje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 22:25   #27
ltb
Superaktiv

ltb sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av silje, her.

Kan jeg spørre om hvilken sko det var. Da jeg leste kjede og pris, så begynnte jeg å lure på om det kunne være mine sko til løping ute du har prøvd.
Når den ansatte sa at hun ikke ville GÅTT i dem engang ble jeg litt skeptisk....

Jeg syns mine sitter godt, men kjennes ut til å ha relativt lite demping.
Jeg har fått ødem i ankler og nedre legg etter at jeg tok dem i bruk. Men er usikker på om det har noe med sko eller løping å gjøre.

Kan du si merke og beskrive utsende på skoen du nå har levert tilbake ?

Adidas. Hvit bunnfarge med grå/sølv og rosa. Husker desverre ikke noe mer om den, men ikke særlig dempet.

Håper det ikke er den samme skoen du har, som ev. har gitt deg ødem. Lykke til! Håper du finner ut av det!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:53.