|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Leser
|
Sv: Aksjonerte mot Nilles "festskum"
Ja, men de som jobber der er vel neppe de som er ansvarlige? Jeg tenker at hvis man skal aksjonere så er det et poeng å adressere de riktige personene. Det er som å kjefte opp de butikkansatte på grunn av prisen på varene, eller de som jobber i NAV på grunn av regelverket.
|
|
|
#2 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Rogaland
![]() |
Sv: Aksjonerte mot Nilles "festskum"Det er kun -Nille som selger det i byen. Alle de andre butikkene har han klart å "omvende". Derfor denne aksjonen. Og det er noe skikkelig svineri å få av bunaden etter 17.mai.
|
|
|
#3 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Aksjonerte mot Nilles "festskum"Om en gutt på 20 har gjort det samme - med samme statement, men uten rollen som byutvikler - hva hadde da skjedd med han?
|
|
|
#4 |
|
Nysgjerrig
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Aksjonerte mot Nilles "festskum"
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
tøff som havregrøt
Hvor: oppi nord
![]() ![]() |
Sv: Aksjonerte mot Nilles "festskum"Vet egentlig ikke helt hva jeg syns... Syns sprayskumet er no svineri, og det er godt at noen setter fokus på det. Men om dette er veien å gå vet jeg ikke...
|
|
|
#6 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Aksjonerte mot Nilles "festskum"Ideen var jo ikke dum, med tanke på å få fokus på hvor mye det kliner til.
|
![]() |
|
|