|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
...... Sist redigert av Sonja Sockersöt : 21-02-18 kl 22:10. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Aksjonerte mot Nilles "festskum"
|
|
|
|
#3 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Aksjonerte mot Nilles "festskum"Jeg er enig med mannen. Men kanskje heller byrådet skulle ta saken hva som er greit og ikke greit?
|
|
|
#4 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Aksjonerte mot Nilles "festskum"Nille blir jo ikke fornøyd her uansett hva man gjør virker det som.
|
|
|
#5 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Aksjonerte mot Nilles "festskum"Jeg synes også det var genialt.
|
|
|
|
#6 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Aksjonerte mot Nilles "festskum"Jeg synes det var sært. Det er jo ikke de som er innkjøpsansvarlige ved Nille som "straffes" på denne måten - men de som jobber der.
|
|
|
#7 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Aksjonerte mot Nilles "festskum"Enig med Bauche. Lite konstruktivt i grunnen. Han kunne holdt seg til å kjøpe opp alt lageret og så destruert det. Når han sprayer det utenfor butikken er han ikke det spøtt bedre enn "alle andre".
|
|
|
#8 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Aksjonerte mot Nilles "festskum"Jeg synes det er helt utrolig at et voksent menneske gjør sånt. Dustete gjort. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Kakemonster
|
Sv: Aksjonerte mot Nilles "festskum"Særlig modent var det vel ikke, men jeg syns godt de kan forby skiten. For et par år siden var det en jævel som spraya sånn der på bunaden min.. Han skulle hatt bank!
|
|
|
|
#10 |
|
Søt og rar
|
Sv: Aksjonerte mot Nilles "festskum"Jeg blir alltid litt misunnelig på de som tør å gjøre sånne teite men egentlig ganske lure ting.
|
|
|
#13 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Aksjonerte mot Nilles "festskum"Jeg lurer på hvordan vi kan få et forbud mot greiene? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Introvert optimist
|
Poenget var jo at han griset "hjemme" hos -nille og at de må forholde seg til griseriet de selv har solgt. -nille selger skiten og -nille må kvitte seg med skiten.
|
|
|
#16 |
|
|
Tja, men som nevnt over her, det er neppe de som bestemmer vareutvalget som måtte forholde seg til det der og da. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Aksjonerte mot Nilles "festskum"Jeg syns det var helt på sin plass. Lett å skjønne poenget hans.
|
|
|
|
#18 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Aksjonerte mot Nilles "festskum"Jeg synes det er merkelig at noen synes dette er en kjempebra måte å gjøre ting på jeg. "med ondt skal ondt fordrives?"
|
|
|
#19 |
|
Leser
|
Ja, men de som jobber der er vel neppe de som er ansvarlige? Jeg tenker at hvis man skal aksjonere så er det et poeng å adressere de riktige personene. Det er som å kjefte opp de butikkansatte på grunn av prisen på varene, eller de som jobber i NAV på grunn av regelverket.
|
|
|
#20 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Rogaland
![]() |
Sv: Aksjonerte mot Nilles "festskum"Det er kun -Nille som selger det i byen. Alle de andre butikkene har han klart å "omvende". Derfor denne aksjonen. Og det er noe skikkelig svineri å få av bunaden etter 17.mai.
|
![]() |
|
|