Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takler dere alle hilseritualer med glans?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-10, 12:27   #21
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takler dere alle hilseritualer med glans?

Folk kan i det minste være konsekvente.

Jeg har en fyr som jeg endelig trodde jeg hadde løst koden til, dvs. håndhilsing, og kyss på to kinn. Så begynner han plutselig med en klem og kyss på et kinn? Dsjis!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-10, 12:30   #22
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Nederlendere er fæle med liksomluftkyssing i hue og ræva. Men våre (kvinnelige) bekjente sluttet med det da jeg sa noe slikt som "Oi! French or nothing!" en gang det ble litt for mye for meg.

Gammel 20-05-10, 12:30   #23
Orkide
Utenlands

Orkide sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Jeg synes faktisk kyssing er enklere aa forholde meg til enn klemming.

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-10, 12:31   #24
Orkide
Utenlands

Orkide sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Nederlendere er fæle med liksomluftkyssing i hue og ræva. Men våre (kvinnelige) bekjente sluttet med det da jeg sa noe slikt som "Oi! French or nothing!" en gang det ble litt for mye for meg.

Mine foreldre sliter fryktelig med denne kyssingen naar de kommer paa besoek

Gammel 20-05-10, 12:32   #25
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Folk kan i det minste være konsekvente.

Jeg har en fyr som jeg endelig trodde jeg hadde løst koden til, dvs. håndhilsing, og kyss på to kinn. Så begynner han plutselig med en klem og kyss på et kinn? Dsjis!

Enkelt. Du har rykket bak i køen. Kan muligens ha noe med dine, ehem, andre forbindelser å gjøre. Snart er du nede på en fik og to fingres slapp håndhilsing.

Gammel 20-05-10, 12:32   #26
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Orkide, her.

Jeg synes faktisk kyssing er enklere aa forholde meg til enn klemming.

Kanskje fordi du er mer vant til kyssing enn klemming?

Gammel 20-05-10, 12:33   #27
Left
Passiv

Standard

Håndhilsing er jeg god på. Det gjør jeg mange ganger hver dag som oftest, så jaaada, den er god. Men det kyssegreiene? Nope. Dårlig sort. Jeg gjør det jo selvsagt hvis det passer seg slik, men liker jeg det? Nei.

Svar med sitat
Gammel 20-05-10, 12:34   #28
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Håndhilse er helt greit og akkurat passe formelt. Klemming til nød om det er noen jeg kjenner godt.
Kyss ? milde himmel, da hadde jeg vel blitt stiv som en stokk og ikke fått frem et ord.
Den eneste kysseren jeg vet om er min gamle mormor og da var skrekken min når jeg kom på besøk allerede som liten.
* sær på inimsonen min*

Gammel 20-05-10, 12:34   #29
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mauser, jeg tror det er motsatt, at det er fremrykk. Kyss på hvert kinn er rimelig standard, klem + kyss er mer intimt.

Jeg blir alltid litt forvirret av kyssingen. Hvor mange ganger, og hvilket kinn først og slikt. Også luftkysser jeg veldig dårlig. Jeg må nok øve.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-10, 12:36   #30
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg støtter meg på Glitters teori der, altså.

Gammel 20-05-10, 12:39   #31
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

luftklem eller klem-klem, glitter? Forskjell der og vuttu

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-10, 12:42   #32
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Luftklem er jeg god på. Dvs. sånn, semiluftklem, hvor kinnene bare møtes som sommerfuglvinger. Men luftkyssing er jeg ikke noe flink til. Munnen min greier ikke helt å kysse uten å ha noe å kysse mot. Den snurper seg mer enn den pouter seg.

Gammel 20-05-10, 12:49   #33
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

jeg er i et arbeidsmiljø hvor det er helt normalt å håndhilse for så å kysse på kinn. minimum to, noen ganger tre, opp til 4 ganger... (internasjonle møter da, ikke på jobb sånn til daglig).

Jøss, i jobbmøter? Når ein møter heilt nye folk også? Kva med møter der det er 20 personar, driv alle og kysser da?

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-10, 12:51   #34
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Jeg lurer også på hvilket kinn man skal klemme/kysse på først. Er det noen regel på det? Har opplevd noen halvpinlige situasjoner der vi har satt fram motsatt kinn til hverandre.

Gammel 20-05-10, 12:51   #35
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jeg pleier å snu meg mot venstre først.

Gammel 20-05-10, 12:52   #36
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

jeg tror høyre mot høyre kinn er vanligst. For da kan man dra hverandre mot hverandre med håndtrykket, siden det går parallelt.

Gammel 20-05-10, 12:53   #37
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Håndhilse og klemming går bra, kyssing blir unaturlig og styrete, men det er (heldigvis) sjelden jeg kommer borti det.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-10, 13:00   #38
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det går sånn passe. Det er alltid krøll med den der kinnkyssingen, men jeg treffer ikke så mange som bedriver slikt lengre.

Gammel 20-05-10, 13:07   #39
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en ganske stor intimsone, så jeg sliter veldig når folk insisterer på å kysse meg på kinnene når vi treffes.

Håndhilse er en selvfølge, klem går greit, og kan være hyggelig, om jeg kjenner vedkommende.

Gammel 20-05-10, 13:07   #40
Orkide
Utenlands

Orkide sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Jeg lurer også på hvilket kinn man skal klemme/kysse på først. Er det noen regel på det? Har opplevd noen halvpinlige situasjoner der vi har satt fram motsatt kinn til hverandre.

Jeg er paa 5. aaret med kyssing og har enda ikke funnet noe system

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:09.