|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Takler dere alle hilseritualer med glans?En slags spinoff. Jeg ble inspirert av håndhilsetråden! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Takler dere alle hilseritualer med glans?Noen ganger er det ikke bare et eller to kyss -men TRE!!!
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Takler dere alle hilseritualer med glans?Jeg er god på håndhils, men kysse og klemme greiene er jeg ikke god på. Jeg er ikke god på noen som kommer for nært inn i min intimsone. Kysse og klemme hilsninger kommer for brått på og selv om jeg forsøker å ta det på strak arm, så er det vel nettopp det det blir. Nemlig veldig strakt og stramt. Jeg har fått tilbakemeldinger på at jeg blir litt som en knekt trestamme. Jeg tilbyd kinnet mitt, men beina og rompa holder god avstand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
villende
|
![]() Sv: Takler dere alle hilseritualer med glans?Njæ. Noen klemmehilsere takler jeg suverent, andre blir bare veldig, veldig teite. Og jeg syns jammen det kan være litt innviklet med håndhilsingen hvis det er mange man skal hilse på og noen man kjenner (mye) bedre enn andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Takler dere alle hilseritualer med glans?I Italia, der min manns familie er fra, er det veldig vanlig at man kysser en gang på hvert kinn. Men noen synes også man skal kysse tre ganger. Det kan oppstå litt pinlige situasjoner om man ikke helt vet hvor mange ganger mottakeren ønsker å kysse da.
![]() |
#6 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Takler dere alle hilseritualer med glans?Nei, kyssing på kinn er eg ikkje van med, men det går heilt greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Takler dere alle hilseritualer med glans?
Jepp! Også hvilken vei det hele skal gå. Jeg synes disse kysse-på-kinnet hilsenene er veldig vanskelige... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Takler dere alle hilseritualer med glans?Kommer an på personen og situasjonene.
![]() |
#9 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Takler dere alle hilseritualer med glans?Det er vel mest det at jeg ikke alltid er like flink til å lese hva den andre tenker. Og noen ganger synes jeg at det er naturlig å klemme og andre ganger ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Jeg endte opp med å kysse min manns gamle tante på munnen.
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Takler dere alle hilseritualer med glans?jeg er i et arbeidsmiljø hvor det er helt normalt å håndhilse for så å kysse på kinn. minimum to, noen ganger tre, opp til 4 ganger... (internasjonle møter da, ikke på jobb sånn til daglig). |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Jeg må legge til at det gjelder "fremmede" eller bare bekjente. Ikke god venner. Gode venner klemmer jeg både som hei og som hade, uten problemer og helt naturlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Takler dere alle hilseritualer med glans?Håndhilsing går greit. Klemming og kyssing er det verre med da jeg ikke liker slik nærhet fra fremmede. Faktisk så stivner jeg litt ved klemming fra venner og. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Takler dere alle hilseritualer med glans?Jeg takler klem og kyss på kinnet også, men når det skal være to kyss så sliter jeg og det blir litt akward.
![]() |
#18 |
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Her kysser man tre ganger - vel og merke mennesker man kjenner. Noen ganger er det litt vanskelig aa tenke seg til om man kjenner dem godt nok til aa begynne kysseritualet (alle har selvsagt sin egen grense der) men som regel gaar det greit. Det tok meg riktignok et par aar aa bli komfortabel med all kyssingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Takler dere alle hilseritualer med glans?Jeg takler sånn ca. ingen av de. Det blir kluss uansett. Jeg har et sterkt og godt håntrykk, det er ikke det, jeg blir bare forvirret for jeg klarer ikke lese signalene.
![]() |
#20 |
er her
|
![]() Sv: Takler dere alle hilseritualer med glans?Håndhilse og klemming går bra, kyssing blir unaturlig og styrete, men det er (heldigvis) sjelden jeg kommer borti det.
![]() |
|
|