|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får deg til å slappe av?På gode joggeturer, alene i skogen, med god musikk på øret. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får deg til å slappe av?Alene på tur, med musikk på mp3-spilleren! Og når jeg helt alene hjemme, med nyvasket hus |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Lykkelig naiv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får deg til å slappe av?En tur alene i marka gjør meg avslappet. Jeg har en del turstier der jeg sjelden møter andre turgåere. Det er så utrolig deilig å gå alene i stillheten. Bare lukte, se og trekke pusten dypt. Jeg kan ikke forstå de som må ha musikk på øret for å få slappet av. Musikk i slike situasjoner gjør meg stresset. Jeg får ikke den store naturopplevelsen med forstyrrelser i øret. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva får deg til å slappe av?
|
|
|
#28 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hva får deg til å slappe av?
Og du fniste av at jeg sovnet da jeg tok MR?
|
|
|
#30 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hva får deg til å slappe av?Jeg slapper best når jeg gjør noe, leser bøker, lager mat, fikser og reparerer ting. Solarium som ble nevnt gjør meg stressa, Er jeg ferdig snart? Nå? Nå? Nå? og så går jeg ut før jeg er ferdig.
|
|
|
#32 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får deg til å slappe av?www.ordspill.no får meg til å koble helt av. Og middag og rødvin på verandaen, og en god bok i senga midt på dagen. Når jeg hører på musikk jeg liker kobler jeg også av, og merkelig nok kobler jeg ut når jeg trener - både på helsesenteret, og når jeg jogger i skogen. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
intro
|
Sv: Hva får deg til å slappe av?Jeg er sjelden helt avslappet, men det som funker best, er en joggetur (og særlig etterpå) samt ei god bok i sofaen. Og sudoku! I perioder da jeg har vært veldig stressa og smådeprimert, har jeg sittet time etter time med sudokubrett for riktig å tømme hodet.
|
|
|
|
#34 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva får deg til å slappe av?Eg er også veldig flink til å slappe av fysisk, alt for flink. Men eg er ikkje flink å slappe av psykisk. DET er vel den største utfordringa og dermed bli mindre flink til å slappe av fysisk.
|
|
|
|
#35 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får deg til å slappe av?Jeg slapper av i sofaen med laptopen i fanget eller ei bok. Huset må være ryddig og fint, ellers slapper jeg ikke av. Må alltid rydde og shine litt før jeg skal ta kvelden i sofahjørnet. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Hva får deg til å slappe av?Ut på tur i skog og mark gjør meg avslappet.
|
|
|
#37 |
|
Passiv
|
Sv: Hva får deg til å slappe av?Scrapping, surfe på nett og en tur på fjellet. bl.a. |
|
|
|
#38 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får deg til å slappe av?Jeg slapper av og har det bra når det ser ordentlig ut rundt meg og jeg har gjort noe selv for at det skal se bra ut. Og når jeg leser!
|
|
|
|
#39 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
Sv: Hva får deg til å slappe av?Veldig, veldig, veldig dårlig på å slappe av. Alltid på vei videre. Alltid tankene på neste gjøremål, neste uke, ferie eller hva som helst. Sitter jeg ned er det alltid ytterst på stolkanten. Sitter jeg i sofaen bretter jeg alltid klær el.l. samtidig. |
|
|
|
![]() |
|
|