|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: For eller imot trampoline? | |||
| For |
|
162 | 73,97% |
| Imot |
|
31 | 14,16% |
| Bryr meg ikke - dustepoll |
|
19 | 8,68% |
| Annet - spesifiser i tråden |
|
7 | 3,20% |
| Deltakere: 219. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Er du for eller imot trampoline?Vi har ikke trampoline sjøl, men hadde vi hatt større hage hadde vi garantert hatt det som et ledd i den motoriske treningen til Storebror.
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er du for eller imot trampoline?Stygt, men kjekt. Og god trim. Har slengt meg på nokon gonger, men hjelpes så sliten eg blir. Og for uten hopping, er det ein fin plass å ligga i sola og fortella hemmeligheter til bestevenninna si.
|
|
|
#23 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Er du for eller imot trampoline?Jeg er delt. Årsaken til at jeg er i mot er den makten som ungene får med en trampoline. "Du får være med, IKKE du!, du kan hoppe 3 minutter, du får hoppe 15 minutter, maaaaammaaaaa, nå vil jeg hoppe!, bare de som går på skolen får hoppe, jeg bestemmer for det er min trampoline". And the list goes on.
|
|
|
#24 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Er du for eller imot trampoline?Jeg er for. Vi har ikke foreløpig, men det kommer nok etterhvert. Må bare planere hagen litt der den skal stå først, og det står ikke øverst på listen for å si det sånn. Neste sommer tenker jeg.
|
|
|
#25 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Er du for eller imot trampoline?Den er stygg som F, tar halve hagen min, er full av nabounger tidt og ofte og hele familien elsker den.
|
|
|
#26 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du for eller imot trampoline?Vi er veldig fornøyd med anskaffelsen. Masse moro, og bra trening. Her finnes et blått og grønt monster i hver hage, så kødannelse er ikke et problem. Vi kjøpte vår egen i fjor for å ha litt bedre kontroll på sikkerheten når Snuppa hopper. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du for eller imot trampoline?Jeg har ikke så sterke meninger om trampoliner. Men vi har trampoline altså, som blir flittig brukt av både barn og voksne da. Så jeg er vel i hvert fall ikke i mot. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Passiv
|
Sv: Er du for eller imot trampoline?Veldig for. Har satt den bak huset så den ikke forstyrrer meg. |
|
|
|
#29 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Er du for eller imot trampoline?Jeg er vel heller likegyldig enn i mot, men valgte nei.
|
|
|
#30 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Er du for eller imot trampoline?Vi kjøpte trampoline for ca 5 år siden, og den er i bruk i ett kjør. Vel er den stygg, men den er full av vakre barn som hopper og spretter hele dagen lang. Den egner seg også til betroelser mellom barn, leking, til å sole seg på og å sove på. Mammaer kan også trene og sove der |
|
|
|
|
|
#31 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Er du for eller imot trampoline?
Vennene har hatt i fire år. Ungene der bruker den like mye hvert år. Så håper dette blir tilfelle her og.
|
|
|
#32 |
|
nygift
|
Sv: Er du for eller imot trampoline?Jeg er for, kjempe stas med trampoline!
Men sånn kan det jo være med andre ting også, så det er jo ikke noe som gjelder spes for trampoline.
|
|
|
|
#33 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Er du for eller imot trampoline?Jeg er veldig for trampoline. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Er du for eller imot trampoline?
Det er vel mer oppdragelsen/foreldrene det er noe galt med der, ikke trampolinen. Om noen eksluderer noen, favoriserer andre etc som handler det ikke spesifikt om trampolinen egentlig, og alt du skriver teller vel egentlig FOR i deres tilfelle, slippe å være i klørene på den maktsyke naboungen?
|
|
|
#36 |
|
Lett rørt
|
Sv: Er du for eller imot trampoline?Vi er for, begge to. Vi har også en ute i hagen. Den har nett og en av de voksne på gården følger alltid med på ungene som hopper.
|
|
|
#37 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Er du for eller imot trampoline?Med noen enkle kjøreregler for bruk og litt kontroll over ungene når de er flere sammen i trampolina, så ser jeg virkelig ikke problemet. Sikkerhetsnett er selvsagt et must - jeg får gåsehud av å se unger hoppe på trampiser uten. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Pauset
|
Sv: Er du for eller imot trampoline?Jeg krysset av under annet. Jeg er for, men det kommer an på en del ting. Første bud er hvordan en bor. Vi bor for oss selv og har ikke mange barn rundt oss. Dermed har vi kontroll på ting selvom vi ikke er hjemme. Når man eier en trampoline så er det som med et basseng at man har ansvar dersom noen skader seg. |
|
|
|
![]() |
|
|