|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor er det blitt av mennene på forumet?Jeg synes de er rundt meg hele tiden jeg. |
![]() |
![]() |
#2 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Hvor er det blitt av mennene på forumet?Jeg er lite aktiv for tiden, svarer egentlig mest på spørsmål av teknisk art (merkelig det der, skulle nesten tro at jeg var en nerd?) Mest på grunn av at alt er flyttet over i blogorama, og der gidder jeg ikke involvere meg noe særlig. Tror faktisk at det gjelder flere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
<*(((<
|
![]() Sv: Hvor er det blitt av mennene på forumet?
Det er nok litt øyet som ser, men det stemmer at det er litt labrere aktivitet på mannefronten i det siste. Jeg for min del har en lengre periode med lite skrivelyst for tiden, selv om jeg er inne og leser flere ganger hver dag. Sist redigert av torsk : 15-02-12 kl 09:47. Årsak: Kom over noen gamle tasteleifer. :p |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Audacious
|
Ja, jeg synes det var ille nok med 38 innlegg, jeg!
![]() |
#6 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvor er det blitt av mennene på forumet?Atter en gang innser jeg at jeg ikke klarer å holde orden på "kven som har trakt og kven som har tut" her inne |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
<*(((<
|
Holder man seg unna Jåle-, Barsel- og Graviditetsforumet så syns ikke jeg det er så ille. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
flisespikker
|
Som jeg skulle sagt det selv.
![]() |
#9 |
Guardian of the galaxy
|
Det er jo det som gjør det festlig å være her.
![]() |
#10 |
This is normal!
|
Jeg kan opplyse om at denne filtreringen skjer uavhengig av kjønn. :sjelden å se i jåleforum etc:
![]() |
![]() |
#11 |
Sviiisj!!
|
..men moteforumet, derimot, der er du ofte, vel.
![]() |
#14 |
Forelska
|
Litt enkel, manuell filtrering med utgangspunkt i namn på trådane og ikkje minst kva underforum dei ligg i gjer at det er passe mengd med interessante trådar å fylgja med på for min del.
![]() |
![]() |
#15 |
Populærkulturjunkie
|
Til å være et forum med 99,9% kvinner så er det overraskende lite av det jeg definerer som dameprat (med unntak av ovennevnte underforum da). Men dere er _veldig_ flinke til å bruke smileys. I overkant flinke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
flisespikker
|
Åh, takk.
![]() |
#17 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor er det blitt av mennene på forumet?Fargo ramlet av lasset når den interessante aktiviteten flyttet inn i bloggene. |
![]() |
![]() |
#19 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Hvor er det blitt av mennene på forumet?Er du lei av alt i hele verden?
![]() |
#20 |
heimføing
|
![]() Sv: Hvor er det blitt av mennene på forumet?Jeg tror det må være greit å være her, uavhengig av kjønn? |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
menn |
|
|