|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg har fått kontoen tømt av iTunesJa, det er kjipt å bli utsatt for svindel på nettet. Men det ordner seg vanligvis helt greit. Jeg anbefaler å ikke få panikk eller å overdrive hva man gjør som følge av disse historiene. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Jeg har fått kontoen tømt av iTunesOppsummering herfra er at alt ser ut til å ordne seg. Jeg har resatt alle passord, også venter jeg litt med å legge inn kortinformasjon. Har snakket/ mailet med Buy.com, amazon.com, paypal og min egen bank. Nå vet jeg med sikkerhet at en trojaner har svingt seg rundt på jobb-pcen min og snappet opp paypalinfo, jeg fikk en mail med ordrebekreftelse fra ebayselgeren, og der var det en link som jeg klikket på, og vips kom en eller annen bevegelig morsom figur opp på skjermen. Det var sikkert da det skjedde. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg har fått kontoen tømt av iTunesDu må anmelde det, det krever banken vil jeg tro. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Står på egne ben
Sv: Jeg har fått kontoen tømt av iTunes
Bankene har satt en egenandel på dette nå i det siste. Så en kan risikere å betale flere tusen kroner i egenandel selv om det er andre som har tømt kontoen ulovlig. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg har fått kontoen tømt av iTunes
Beklager, man får selvsagt tilbake pengene minus egenandel. Gikk litt fort i svingene der. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Tenker fortsatt dobbelt
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg har fått kontoen tømt av iTunesMannen opplevde også dette for litt siden, men heldigvis ikke så mange kronene. Men uansett så skal ikke det skje. Han fikk tilbake noe av pengene, men ikke alt. Husker ikke i farten hvorfor.
|
![]() |
|
|