Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva sier ringetonen om folk?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-10, 17:16   #1
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva sier ringetonen om folk?

(Kilde: youtube.com)

Den funker så fint som ringetone!

Når mannen min ringer har jeg

Gammel 29-06-10, 17:26   #2
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kremt... Sauen Shaun.

Gammel 29-06-10, 17:28   #3
Left
Passiv

Standard

Jeg har "Get over it" med Stars So Dim. Før det hadde jeg en fra Muse - "Knights Of Cydonia". Den siste der er en av de feteste låtene jeg vet om. Kanskje jeg må bytte igjen...

Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 17:37   #4
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har tre ulike. Når mannen ringer så hører jeg Yoda - 'answer the phone you must.In fucking danger you are'. Når familien ringer så er det Bamse, verdens sterkeste bjørn. Som generell så er det nordlendingen (med kuraut i bakgrunnen) som starter med 'Heiah! D'e tellefon tell dæg! Halloooooo! Svaar! Hallo! Hør du'kje? D'e nån såm ringa dæ.' osv osv... Synes den er utrolig morsom ennå - og jeg har hatt den i mange år.

Så hva sier det om meg? Enkel nordlending med sans for humor muligens?

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 01:50   #5
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har Dårlig hårdag. Litt forskjellige sanger etter hvem fra hvilken vennegruppe som ringer. Men de fleste har "lånedans"

Og Kæm e det. Fra Dårlig Hårdag men den ligg vist ikke på youYube

På forige hadde jeg :

Sist redigert av Honda : 30-06-10 kl 01:57.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 07:55   #6
Maryan
Aktiv

Maryan sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Maryan er litt kul
Standard

Sønnene mine synger "Har du hørt historien om de tre små fisk" - sunget inn for årevis siden.

Gammel 29-06-10, 17:38   #7
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde en periode Luxus Leverpostein sin Luksushore som ringetone.
Etter at den ringte, liggende alene på et bord, midt under oppstarten på et møte jeg arrangerte, med 50 fremmøtte, byttet jeg til Never Ending Story.
Sjelden har jeg ønsket meg et stort sort hull så intenst

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 17:43   #8
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Når mannen ringer har jeg Honey-honey, og ellers har jeg Halleluja med de nye gitarkameratene fordi jeg aldri husker å legge inn noe annet.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 17:40   #9
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en av standardlydene som følger med telefonen, med så lavt volum at jeg aldri hører den. Jeg hører alltid på musikk når jeg er ute og går/trikker/busser/t-baner, for da stopper musikken dersom noen ringer eller det kommer en SMS. Og når jeg er inne/hjemme, ligger telefonen rett ved siden av meg, så jeg oppdager det stort sett ganske raskt de få gangene noen faktisk ringer til meg.

Gammel 29-06-10, 20:43   #10
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har Muse - resistance! Fordi den er bra

Sist redigert av iben : 29-06-10 kl 21:19.
iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 17:41   #11
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ringring. Fordi det er en telefon. Jeg glemmer alltid å legge over en sang jeg liker, så derfor beholder jeg ringring til jeg husker det.

Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 17:44   #12
Left
Passiv

Standard

På jobb må jeg ha tlf. på lydløs, for jeg synes ikke det tar seg ut å snakke i telefonen når pas. ser det. Derfor skjer det nok litt for ofte at jeg ikke hører at den ringer - for jeg glemmer å slå over på lyd når jeg går hjem

Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 17:45   #13
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg har bare vanlig ringing. Mest fordi jeg har det med å legge telefonen på kontoret mens jeg er ute og vimser, og da kan det fort bli litt slitsomt for de på nabokontoret hvis det er en eller annen fancy sang..

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 17:46   #14
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har en helt fantastisk, egenprodusert "låt" fra et tverrestetisk prosjekt vi hadde ved navn Rytmegården. Vi breker, møer, piper, mjauer og bjeffer en sang. Nesten som Stomp, men med dyrelyder.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 17:46   #15
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På den gamle telefonen hadde jeg forresten CTU-ringetonen fra 24. Det er en veldig fin ringelyd, synes jeg - det er åpenbart en telefonlyd, den er ikke masete, og i årevis kjente jeg ingen andre som hadde den samme.

Gammel 29-06-10, 18:44   #16
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

På den gamle telefonen hadde jeg forresten CTU-ringetonen fra 24. Det er en veldig fin ringelyd, synes jeg - det er åpenbart en telefonlyd, den er ikke masete, og i årevis kjente jeg ingen andre som hadde den samme.

Den har vi på Cisco-telefonen våre på jobben. Vi bare måtte.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 18:48   #17
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har forresten bare vanlig ringing. Jeg er mye ute hos kunder, og synes det er greit det bare ringer - og ikke noe mer styr.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 17:48   #18
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har "Thunderstruck" med AC/DC som ringetone. Fordi AC/DC er de aller, aller besteste, og "thunderstruck" er en absolutt favoritt.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 18:10   #19
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Jeg hadde denne på den forrige telefonen:

Nå har jeg bare en standard ringetone. Har iPhone, og har vel egentlig ikke satt meg inn i om jeg kan bruke noen av sangene som ringetone.

Gammel 29-06-10, 18:19   #20
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har Sweet about me med Gabriella Cilmi fordi jeg syns den var veldig kul for en tid tilbake og nå har det liksom blitt ringetonen min på ordentlig.
Ser for meg at jeg bare blir forvirret om jeg bytter til noe annet.
(Dessuten er det ikke alt som egner seg som rinetone, mange sanger bruker jo lengre tid enn telefonen min ringer på å komme ordentlig igang.)

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:25.