|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har tro på forbedring
|
![]() Hva sier ringetonen om folk?Hva har du som ringetone? - Og hvorfor akkurat den? (Kilde: youtube.com) Klovner i kamp m/Odd Nordstoga - Syng. For at jeg blir glad av å høre på den.
![]() |
#3 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?Hm. Jeg har en som lå på telefonen da jeg fikk den. Arvetelefon. Det er en ringetone, ikke en sang. På xen har jeg Svampebob
![]() |
#5 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?Funeral / Rebuilding Serenity fra Serenity soundtracket for øyeblikket.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?Jeg har denne som vanlig ringetone: (Kilde: youtube.com) Og denne som ringetone når den står på diskret: (Kilde: youtube.com) Tror ikke det sier annet om meg enn at jeg har god musikksmak. ![]()
![]() |
#8 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?Denne har jeg. (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?Haha, jeg har Skomakergata.
![]() |
#10 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?(Kilde: youtube.com) Jeg har denne. Rett og slett fordi jeg elsker den, og synes den er aldeles nydelig. ![]()
![]() |
#11 |
maler
|
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?Jeg håper ikke det sier så mye om meg, jeg har kjip ringing. Fordi jeg ikke har satt meg inn i hvordan jeg får noe kulere.
![]() |
#13 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?(Kilde: youtube.com) Den funker så fint som ringetone! Når mannen min ringer har jeg (Kilde: youtube.com)
![]() |
#14 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?Nå har jeg Stereo Love av Edward Maya ft. Vika. Rett og slett forde den får meg i godt humør.
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?Kremt... Sauen Shaun.
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?Jeg har "Get over it" med Stars So Dim. Før det hadde jeg en fra Muse - "Knights Of Cydonia". Den siste der er en av de feteste låtene jeg vet om. Kanskje jeg må bytte igjen... |
![]() |
![]() |
#18 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?Jeg har tre ulike. Når mannen ringer så hører jeg Yoda - 'answer the phone you must.In fucking danger you are'. Når familien ringer så er det Bamse, verdens sterkeste bjørn. Som generell så er det nordlendingen (med kuraut i bakgrunnen) som starter med 'Heiah! D'e tellefon tell dæg! Halloooooo! Svaar! Hallo! Hør du'kje? D'e nån såm ringa dæ.' osv osv... Synes den er utrolig morsom ennå - og jeg har hatt den i mange år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
can-jur
|
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?Jeg hadde en periode Luxus Leverpostein sin Luksushore som ringetone.
![]() |
![]() |
#20 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?Jeg har en av standardlydene som følger med telefonen, med så lavt volum at jeg aldri hører den.
![]() |
|
|