Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Shorts og alder

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-10, 11:02   #21
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shorts og alder

Jeg tror du kan gå for det. Jeg tror jeg skjønner hva slags shorts du mener, og jeg mener de fleste kan gå i slikt.

Gammel 02-07-10, 14:00   #22
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes alle kan gå i shorts sålenge man har bein til det. Men når det er sagt, så plages jeg ikke av å se andre som "ikke har bein til det" gå i slike shorts. Jeg ville bare ikke gått i det selv.

Med bein til det mener jeg:
Relativt faste lår, ikke for mye celluliter som synes, og ikke stappfull av synlige åreknuter og spindelsvevsårer.

Selv er jeg i kategorien for dvaske lår til å gå med korte shorts. Jeg går i shorts som går til knærne.

Gammel 02-07-10, 14:05   #23
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er sjokkert over at det skal være preferanser for hvem som kan gå i shorts og ikke.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 14:07   #24
Trulte

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg er sjokkert over at det skal være preferanser for hvem som kan gå i shorts og ikke.

Er det det da?
Handler det ikke mer om hva man selv føler seg vel i?

Gammel 02-07-10, 14:08   #25
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jo, men hvis hele verden sier til meg at "du kan selvfølgelig gå i den kjolen hvis du vil, men jeg hadde ikke gått i den hvis jeg ikke hadde følt meg vel i den", så føler jeg meg med ett ikke spesielt vel i den jeg heller, gitt.

Ja til å kle seg etter værforholdene, ikke etter cellulittene.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 14:12   #26
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

For min del som har særdeles lite avkledningsvennlige lår så kommer det an på hva jeg skal.

Jeg liker ikke å vise lårene mine på jobben. Shorts er jo uansett ikke noen arbeidsantrekk, men jeg føler på det samme med skjørt, som egentlig er lange nok til å ha på jobb - skjørt sklir opp når man sitter.

Men er jeg på ferie så driter jeg i alt dette - da går jeg med shorts, skjørt, sommerkjoler osv osv.

Det kan ikke være sånn at kun de veltrente og slanke kan bruke shorts.

Gammel 02-07-10, 14:13   #27
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

For meg handler det ihvertfall om å "føle seg litt fin".
Det er enkelt for meg å si til andre at: Selvfølgelig kan du gå i det! - HVIS jeg ikke har komplekser for akkurat det selv.

Nå er det slik at jeg ikke synes lårene mine er de lekreste i denne verden, og da blir jeg også mer observant på hva jeg synes er pent på shortsfronten.

Gammel 02-07-10, 14:59   #28
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klart du kan!
Du kan jo gå i det du har lyst til? Føler for?

Vi har jo alle våre komplekser. Sånn som jeg har det i dag så er det vel ingen som ser meg i shorts kortere enn ca knærne. Men kanskje en dag?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 17:16   #29
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Hør med gubben din, da vel. Om han synes du ser fin ut i den så går du med den. Unger er også rimelig ærlige på hva som ser fint ut og ikke, vel?

Gammel 02-07-10, 17:20   #30
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Hør med gubben din, da vel. Om han synes du ser fin ut i den så går du med den. Unger er også rimelig ærlige på hva som ser fint ut og ikke, vel?

Har ingen gubbe. Men niåringen har godkjent.

Jeg kjøpte nemlig en på hjemveien. Det var dagens opptur. Jeg fikk på meg størrelse 38. (Og ja, jeg vet at det bare er et tall, men ikke ødelegg illusjonen min.)

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 17:21   #31
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg går i shorts, men de går til knærne. Dette pga særs stygge cellulitter. Men det har ikke noe med alder å gjøre.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 17:22   #32
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hmm... jeg kjøpte shorts igår. Var det galt av meg?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 17:58   #33
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Niåringen min er forresten generelt ganske kritisk, så jeg får vel stole på at det er ok nå.

http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=69430

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 18:56   #34
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha! Ja, da er det vel ok.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 19:08   #35
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Niåringen min er forresten generelt ganske kritisk, så jeg får vel stole på at det er ok nå.

http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=69430

Da går det nok bra.

Forresten så ser moren min på bortimot femti mye bedre ut i shorts enn meg, så det har ingenting med alder å gjøre.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 19:29   #36
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg går med shorts, legger og lår er noe av det jeg er fornøyd med, så da går jeg med det, selv om jeg er godt over 40.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 19:35   #37
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

En nett, liten Kari Traa kaki-shorts.

Gud bedre.

Gammel 17-07-10, 12:41   #38
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Hadde jeg hatt slike bein (peker opp) hadde jeg sikkert gått i hotpants

Gammel 17-07-10, 12:53   #39
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Enig. "Så lenge man har ben til det"? Så lenge man har ben passer det å gå i shorts, synes jeg, så alderen skal ikke ha noe å si. Jeg ser hvert fall kvinner og menn i alle aldre bruke shorts, og jeg har aldri tenkt over at det er mer flatterende på de som oppfyller bestemte "benkriterier" heller.

Gammel 17-07-10, 12:58   #40
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For det først er jeg sjokkert over at du nærmer deg 50. Jeg har jo møtt deg flere ganger og har konstatert at du er eldre enn meg, men det ville ikke falt meg inn at du er så mye eldre. Ta det som et kompliment!

Jeg synes definitivt at du kan gå i shorts. Jeg gjør det ikke, men det er pga bena. Mamma går også i shorts og jeg har aldri tenkt over at det skulle være galt. Hun nærmer seg 60.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:27.