|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Legoland matboks
da MÅ jeg ha en.. med gravert MITT navn på..
![]() |
#22 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Legoland matboksJeg måtte kjøpe min egen etter å ha blitt ertet på jobben for at jeg stjal sønnen sin matboks. Nå er jeg den stolte eier og flittige bruker av en rød matboks med mitt eget navn i store bokstaver.
![]() |
#23 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Legoland matboksKoster litt mer når man graverer navnet, men jeg synes når man først skal ha en så må man ha med navn!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Legoland matboksJeg mener aa huske at de kostet 69 danske kroner paa Legoland naa i helgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Legoland matboksDe er forresten gull å ha salat i når man skal ha det med som lunsj. Akkurat genial form og størrelse. Min har 2 stk. En med navn og en uten. Kjør på med navn. Neste gang skal jeg ha en råsa med mitt navn på.
![]() |
#26 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Legoland matboks100kr med gravering. Gnomen er heldig eiger av en grønn en. 3 bokstaver i navnet så det fyller hele boksen. Kjempestort navn. Noen på jobb har for og etternavn på sin, forsatt rimelig store bokstaver. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|