|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Legoland matboks.Tror det er et par hundre kroner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Legoland matboksSer den koster 79,50 på nettbutikken. Sikkert noe det samme i Legoland. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Legoland matboksSånn Legokloss? De koster mer dersom du skal inngravere navn, husker jeg. Husker ikke priser, dog.
![]() |
#6 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Legoland matboksHusk at danske kroner er litt mere verdt enn norske. I fjor sommer kostet i alle fall en matboks med inngravert navn kr 99 DKK og uten navn 60 DKK. Sikkert steget litt med med navn også i år siden den andre har gjort det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Legoland matboksDet er litt vrient å få lokket av på de matboksene... Poden velger stadig vekk sin, for han synes det er tungvindt...
![]() |
![]() |
#9 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Legoland matboksnå kom jeg til å tenke på at småen begynner jo i en bhg i august hvor alle mat er inkl.... kanksje ikke noen vits i å invistere i enda en matboks??
![]() |
#10 |
søt
![]() Sv: Legoland matboksUngene klarer ikke åpne de.
![]() |
#11 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Legoland matboksDa ville jeg latt være. I podens barnehage er det bare frokost vi må ha med, og siden han spiser hjemme om morgenen er det ytterst sjelden han trenger matboks. Og de gangene det er aktuelt velger jeg en matboks som er legger å pakke i, og som han klarer å åpne...
![]() |
![]() |
#13 |
søt
![]() Sv: Legoland matboksDe er kjempefine! Synd de er så klønete å åpne. I fjor sommer da vi var på Legoland prøvde mine skikkelig hardt å åpne de. De var da nesten 6 og 8 og greide det ikke...
![]() |
#15 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Legoland matboksIkke bare er de vanskelig å åpne for ungene, men jeg synes fasongen blir helt feil.
![]() |
#16 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Legoland matboksVi har to i hus. Det er jeg som bruker min røde, og lillebror bruker storebror sin grønne. Storebror har intill nylig ikke greid å få av lokket selv. Men den er romslig og svært god i bruk.
![]() |
#17 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Legoland matboksGutten min var veldig glad i sin. Han fikk til å åpne den ifra førsteklasse (storesøstra som er tre år eldre hadde derimot problemer med sin |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Legoland matboksOm den er så vanskelig å åpne må den være super til å oppbevare godteri og andre ting ungene ikke skal ha kloa i. Vibratorer, for eksempel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Legoland matboksVåre har elsket sine, og har ikke hatt noen problemer med å åpne de, minste var vel 7-8 år når han fikk sin. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|